![]() |
|
|
![]() |
#1 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
Vel, dette er en annen aspekt som du beskriver jameson82.
Alle selskaper ma sikre at kundene vil betale dyrt for flexible billetter ogsa i fremtida. Dersom man na tillatter rebookings av non-flex i stor stil ved gate, sa vil disse som idag flyr pa flex og betaler dyrt for dette, kjöpe non-flexible billetter, fordi selskap XYZ blir jo alltid kundevennlig og tar dem med pa tidligere avganger. En maksimering av kundevennlighet ikke alltid betyr at selskap kan operer profitabelt. Likevel - for aerlighetens skyld - dette skjer fra tid til tid at ogsa non-flexible billetter blir tillatt pa tidligere avganger.
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Overbooket flyet med 21 personer - Sommertrafikk SAS | Hickok | Flyforum | 29 | 02-07-2016 14:15 |
Overbooket på PIA: Sett deg på do | Someone | Småprat | 14 | 28-02-2012 08:56 |
SAS og passsasjerhandtering (splitta frå SAS-fly sneia borti anna fly) | RYKogREIS | Småprat | 25 | 20-09-2011 09:51 |
Overbooket fly med 31 ledige plasser | SBT | Reiseforum | 2 | 15-07-2011 10:38 |
rebbok til tidligere fly hvis overbooket | karsten | Flyforum | 2 | 13-11-2007 02:04 |