![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,725
|
![]()
Hvis man ser litt historisk og stort på dette så kanskje SAS gjorde noe smart når de innførte Y+, og fjernet C på intrascandinavia? Nå har de fått testet ut Y+ og skyflet mesteparten av folkene dit over en lang periode. Nå kan de fjerne C uten at det blir alt for mye skrik og skrål hos menigmann og uten at endringene virker veldig store.
Som Someone sier, kanskje tiden er inne når dert selv på tunge ruter som OSL-LHR er veldig glissent i C og gardina ikke henger mellom C og Y+ fordi det ikke er feste for gardin bak rad 1.
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) | Trdfly | Flyforum | 11 | 07-03-2012 22:58 |
SAS nye strategi - SAS - 4EXCELLENCE | sail4fun | Flyforum | 182 | 17-02-2012 16:20 |
SAS lanserer mobilselskab | Jan | Flyforum | 4 | 01-04-2008 10:23 |