![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Si ikke det... Jeg fikk den berømte wrapsen mellom CPH og IAD forrige uke, dog i økonomi
![]()
#2 |
Newcomer
|
![]()
Igår var det bare få på plus som fikk wrap, jeg synes hele greia var tragisk.
Ihvertfall på innenlands. Jeg fikk to kopper med kaffe da! Eneste positive jeg har å si om den turen. |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hm... Vurderer å ta med litt medbrakt mat ombord hvis ting er så stusselig som man får inntrykk av her. 3 t 45 min. fra Malta til Oslo i Plus i begynnelsen av august kan jo bli litt småkjipt om alt man får er en liten salat eller wrap... Får se hva man finner på og hva som tilbys av mat på flyplassen. Sparkende Foting har uansett med seg medbrakt
![]()
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Av mat (ikke snacks) så er det vel sandwich, salat eller wrap som står på "Our Café"-menyen på en slik flight (3 t 45 m.). Og det er vel heller ikke sikkert de har alle disse alternativene lastet ombord til enhver tid heller. Kan ikke se at det finnes noe annet av mat på menyen, hverken inkludert i Plus eller mot tillegg. Så i verste fall kan man vel ende opp med en trist salat på en nesten 4 t flight..?
Derfor jeg vurderer å sikre meg ved å ta med noe medbrakt kjøpt på flyplassen ![]()
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hadde lagd favoritt brødblings hjemme med godt pålegg. Mye bedre enn catering søl...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Born to run
|
![]()
Beklager, men orker ikke bla meg igjennom 26 sider med innlegg....
Hvilke følger får dette for seteconfigurasjonen? Vi flyr 340 og 330 t/r USA i sommer, og har valgt seter på "rad 2" i Economy begge veier, men det var med et setekart som viste Business fremme, så Premium før vanlig Economy. Noen som har et oppdatert setekart?
#8 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal reise i Plus i morgen, BGO-OSL-DUB, og reagerte på at jeg verken fikk epost- eller sms-varsling 22 timer før avgang om at jeg kunne sjekke inn. Har alltid fått dette tidligere. Er dette en endring i forbindelse med det nye konseptet eller bare en "vanlig" IT feil? Sjekket forresten inn via app'en på iphone og det gikk greit bortsett fra at det faktisk stod "not open for check-in" på flygningene i morgen, selv etter oppdatering, men check-in knappen funket.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjedelig. Men jeg velger alltid sete ved bestilling, og sjekker ikke inn på nett hvis jeg ikke vet at ankomst flyplassen er tett opptil stenging av innsjekk/bagdrop. Ser at siste mnd har jeg som regel fått både mld og sms 22 timer før avgang, bortsett fra et par tilfeller da jeg har fått 21 timer og 53 minutter på forhånd i stedet.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt utenfor, men fant ingen andre steder jeg kunne legge dette. Er det noen sider som har bilder av aktuelle menyer for SAS C til EWR?
|
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ombord SK4095 nå, etter mye om og men kommet meg på nett.
Innenriks er dette en soleklar forbedring. Ikke mange setene ledig, men vi fikk for første gang midtsetet ledig. 4 rader med Plus denne søndagskvelden, kun to midtseter ledig, Recaroen til SAS er mye bedre enn LH sine. Flyvertinnen forsøkte igjen å pushe en rett i Plus, denne gangen hønesandwich. Wrapen er det beste, så jeg ba om to sånne. Fredag på vei oppover var det ingen seter ledig ombord, så trangt på den -700en vi hadde da. 11 rader med Plus. Treg service, de ble nesten ikke ferdig med å servere alle. Så selv om Europaproduktet er en kraftig forverring for både Extra og business, er produktet innenriks mye bedre siden det var 100% bob tidligere, med midtsetet ledig blir dette virkelig en hyggelig tur. Minner mye om Best og Back og mange kommenterer om dette ombord ![]() Men når en kar som bor i USA allerede er lei av maten etter 5 flighter, synes jeg synd på en stakkars Scandinavian Road warrior Last edited by Tommy777; 23-06-2013 at 21:18. |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror du er inne på noe her ja... mange som kommer til å ha menyen langt opp i halsen etter noen uker på veien. Får håpe og tro at det blir variasjon etter hvert.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) | Trdfly | Flyforum | 11 | 07-03-2012 22:58 |
SAS nye strategi - SAS - 4EXCELLENCE | sail4fun | Flyforum | 182 | 17-02-2012 16:20 |
SAS lanserer mobilselskab | Jan | Flyforum | 4 | 01-04-2008 10:23 |