![]() |
|
|
View Poll Results: Skulle du ønsket at vi hadde enda ett kontinent å reise til? | |||
Ja, det hadde vært spennende |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 66.67% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 33.33% |
Voters: 24. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Mange her på forumet har reist endel og sett nye spennende rundtom i verden og enkelte kan etterhvert komme til et punkt hvor det hadde vært spennende å ha enda ett kontinent å reise til. Et kontinent som ikke er for likt noen av de vi allerede har, men som har andre typer mennesker, natur og byer.
Hvordan hadde du ønsket at menneskene på dette kontinentet skulle sett ut, forskjellig fra menneskene fra de andre kontinentene? Hvilke nye naturlige undre skulle du ønske at man kunne finne på dette kontinentet? Er det noen nye typer planter eller dyr du skulle ønske man kunne sett her? Hvilke typer historiske monumenter skulle du ønske at det var her? Hvor teknisk avansert skulle du ønske at samfunnene på dette kontinentet var? Skulle de hatt storbyer og hva unikt ville du ønsket å kunne finne i de byene?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du begynt å bli reiselei, robertaas?
![]() Det er i så fall et "problem" som jeg antar stadig flere nordmenn vil møte etter hvert. Tidligere hørte man jo alle som snakket om at "jeg har lyst å reise" når jeg blir pensjonist, men mage av fremtidens pensjonister er antakelig lei av å reise, og vil heller tilbringe sine dager i heimen evt fjellheimen i Norge, eller på feriestedet et sted i utlandet. Bare min lille analyse, sånn helt OT av delvis OT. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
På ingen måte. Har 13 bookede turer til steder jeg ikke før har besøkt opplinjet fremover og gleder meg til dem alle.
Dette var bare en hypotetisk tanke. Man har jo særegenheter med de kontinentene man allerede har så utfordrer jeg folks fantasi med hvordan enda ett særegent kontinent kunne vært. Ja, jeg vet det er en utfordring for mange å komme på noe med så blanke ark og jeg vet at mange her på forumet er lite åpne for nye ideer, men jeg ville likevel prøve.
![]() |
#4 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
God tur.......... http://arstechnica.com/science/2012/...moon-for-100m/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
At ingen har nevnt Dinosaurer enda synes jeg er litt skuffende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Bumper denne for å se om det er noen kom kan komme med noen spennende ideer her.
![]()
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Klarer meg fint med de samme kontinentene hvis jeg kan få ta med meg digikameraet mitt i tidsmaskinen og sitte noen timer ved rullebanen på FBU på søttitallet ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg mangler fortsatt Antarktis så jeg har enda noe og jobbe med.
Men Lonely Planet guiden ligger klar på kjøkkenbordet.
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Mangler også Antarktis og lurer på hva jeg skal gjøre med det. Tilgjengelige turer er stort sett bare til øyene helt i perifierien. Skulle gjerne komme til polpunktet.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Har funnet turer men de koster for 250k ut fra Chile og krever innmari stor fleksibilitet på kort varsel.
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ikkeno for en langhelg altså.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nytt selskap ønsker gjenopplive Tromsø-Murmansk-Arkhangelsk | Someone | Flyforum | 0 | 13-04-2019 06:52 |
En megareise til det afrikanske kontinent | Sondbjo | TripReports | 78 | 08-11-2014 10:14 |
Sendt til feil kontinent | LN-WIC | Småprat | 12 | 21-05-2013 21:45 |
LFF Danmark ønsker nytt Snowflake | LN-RRA | Flyforum | 18 | 28-07-2009 22:42 |
Continental til nytt kontinent | LN-MOW | Flyforum | 5 | 14-12-2004 23:35 |