![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Gammel tråd, men ingen grunn til å ikke kunne resirkulere.
Vurderer en langweekend til Dublin utpå vårparten og lurte på om det var noen der ute som hadde hotelltips å komme med? Helst sentralt som ikke kosster flesk for en stakkars husbygger. Hvordan er det å komme seg til å fra flyplassen?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg bor kun på ett hotel når jeg er der og det er Carlton på flyplassen så kan ikke si så mye om hotel, men det å komme seg fra flyplassen til byen er veldig enkelt med buss, som bortsett fra taxi er eneste alternativ til bil.
Der er lokale busser (16-serien) som går mer eller mindre direkte til O'Connell Street (hovedgaten gjennom byen) og er det billigste alternativet. Ellers er det Airlink 747 (operert av Dublin Bus) som tar motorveien til og Busáras (busstasjonen) og O'Connell Street. Der er også Aircoach som går mer eller mindre samme ruten som Airlink 747. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fleet Street Hotel, blir strengt tatt ikke mer sentralt og er veldig koselig. Betalte 69€ døgnet for et enkeltrom i Juni i fjor, ink. frokost. Aircoach til og fra DUB går omtrent utenfor døren
![]() http://fleethoteltemplebar.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotelltips i Munchen? | TOS | Reiseforum | 28 | 09-11-2014 22:18 |
Hotelltips i Barcelona? | ENGM RAMP | Reiseforum | 9 | 30-12-2013 19:56 |
Hotelltips i Berlin | Hermann SF | Reiseforum | 13 | 27-12-2012 12:19 |