![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag folkens,
Da er årets ferietur booket, og på hjemreisen så skal der nytes 2 netter i BCN. Har noen et godt tips om et sentralt og greit hotell, standard midt på treet eller bedre ? Forslag mottages alltid med stor takk ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har noen forslag i kategorien bedre/best.
1. Hotel Arts Barcelona , Barcelonas beste hotel, her bor bl.a. spillerne på Barcelona i forbinelse med fotballkampene. http://www.hotelartsbarcelona.com/ 2. Barcelona Hotel Pullman, fantastisk takterasse med pool. Ligger ved siden av Hotel Arts, de er begge plassert 25 meter fra stranden og en rekke restauranter/klubber. 3. W Barcelona, nyeste hotellet i byen som ligger perfekt plassert v/stranden. 4. Claris Hotel Lykke til med valget av hotel og nyt en av de beste byene i Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilke bydel er den mest sentrale å bo i? Om man vil være nær det meste.
Noen vært der i januar? Er vel ikke så varmt da, selv om det ser litt varmt ut på yr.no ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hotel 1898 er også meget bra. Takterasse med svømmebasseng og utsikt over "hele barcelona". Ligger midt på rambla, men er innredet i kolonial stil. Fine rom, svær resepsjon og veldig god frokost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Slenger meg på tipset til Darkcho her.
Hotel 1898 er fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg bor her/der, og for meg er det j***** f***** f***** kaldt (5-15 grader siste uken). Likevel har jeg alltid en t-skjorte og shorts dag etter at jeg kommer tilbake fra det kalde norden! Du kommer til å se mennesker med luer, votter osv mens du går rundt i tskjorte og solbriller ![]() Forresten, husk at Parc Güell koster €7 p.p. nå ![]() Edit: can confirm hotel 1898, selv om jeg ikke er fan av Ramblas Edit2: Sjekk Silken Gran Hotel Havana også. Har hatt helt fantastiske opphold der og familien benytter seg ofte av den.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Plaza Catalunya ...ved Ramblas , Hotel Continental , inkludert av enkel buffet og vin/øl 24 t selv service. Ok rom og relativt billig ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Silken Gran Havana tiltredes herfra! Bodde der med fruen i august, stort og moderne rom med egen balkong og solsenger, rooftop pool og bar, taxiholdeplass rett på utsiden, og kun 10 min å rusle ned til kaoset på Las Ramblas!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Bodde der i fjor sommer, kan absolutt anbefales. Kort vei til stranda ( ikke så viktig på vinter'n da...). Foruten Metro nær hotellet, tar det bare 5 minutter med lokalbussen inn til La Rambla. Funker fint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotelltips Bergen | martino | Reiseforum | 4 | 26-08-2013 20:03 |
Hotelltips i Berlin | Hermann SF | Reiseforum | 13 | 27-12-2012 12:19 |
Hotelltips | Discus | Reiseforum | 10 | 13-07-2010 22:49 |