Quote:
Originally Posted by TRjumper
Men den opfattelse af tilgængelighed er stadig baseret på, så vidt vi har fået oplyst, een(1) afsendt mail, som man ikke har været mere interesseret i at få svar på end at man har ventet næsten 2 måneder på svar og derefter ikke boret mere i emnet. Hvis man var meget interesseret i dette udstyr er det så en fremgangsmåde en driftig forretning ville udøve? TOS, hvad ville du gøre, med mere end 8.000 indlæg må du vel også have en mening om dette?
|
Det foreligger en epost fra
DAT til Field Aviation med svar tilbake, samt at det foreligger en epost etter forespørsel fra Luftfartstilsynet til Field Aviation om tilgjengeligheten av utstyret (den ene er altså fra selskapet som er interessert i å kjøpe/lease og den andre er fra norsk luftfartsmyndighet). Begge sier det samme. Den siste fra Field Aviation til LT er den jeg siterer fra, og som i så klare ordelag som mulig sier at dette er utstyr som er tilgjengelig til eventuelle vinnere av anbudet. Det er tilstrekkelig dokumentasjon for meg på at utstyret er tilgjengelig, men kun til eventuelle vinnere. Epostene forteller også at utstyret ikke er i produksjon, og må således fås via WF som har de eneste overskuddsbokene i verden. Hvordan man fortsatt kan mene at dette ikke gir en fordel til WF er meg fullstendig uforståelig.
Hvor mange innlegg jeg har er vel forøvrig totalt uvesentlig i denne og i andre saker.