![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jøss, folk sover lenge i dag
![]() Mornings fra Radisson blu Sky City. Smart som man var la jeg meg middagshvil da jeg ankom hotellet i går ettermiddag, 3 timer ble til null søvn over natt. Nå ser man snart frem til skikkelig hotellfrokost sammen med Eurobonus før man satser på koma over Atlanteren i LH F. Etter kaviaren med mer og kaffe selvsagt. Godt man ikke blir hyper av slikt ![]() Helg skal bli! Nyt din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra bussen....lurer på om jeg skal søle litt kaffe på de som sitter å sover her? Merker det skal bli greit med helg, men først får jeg gjøreeg fortjent til lønna. Ha en fin dag og TFIF!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim
![]() Er som regel oppe tidlig, men 05:10 Tommy........Djeeez ![]() ![]() Fredag betyr vaffeldag på jobb, noe jeg ikke skal ha, men det lukter godt iallefall ![]() Ha en fantastisk dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. I dag blir det en dag uten de store planer, annet enn å komme seg til England. BA769 står på planen, så før den tid må man komme seg til OSL. Er nå i grunnen godt med noen avslappende dager innimellom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra et skyfritt og kaldt Haugesund. I dag skal det gjøres litt arbeid fra gjemmekontoret, og hjelpe en svoger med litt "oppussingsinnhandling".
Fikk for øvrig bestilt oss den årlige vårturen i går, i år ble ruten HAU - OSL - ARN med SK. Tallink Silja Line videre samme dag/natt til Tallinn. 3 dager i Tallinn før man flyr hjem med Estonian og WF. TLL - CPH - HAU. Totalt med fly, hotell og båt så kom dette på den nette sum av 4400.- pr person, noe jeg ikke syntes er ille. God helg folkens ![]()
" At 270 km/h , what you see in front of you is already history " Last edited by ClassOne; 11-01-2013 at 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Her har temperaturen svingt seg ned på de blå gradene igjen. Men CAVOK kan det meldes om, så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Kontoret er inntatt og årsavslutningsarbeidet går mot en avslutning. I går ettermiddag var det 18 gutter på Leos Lekeland til bursdagsfeiring for Bizflyer jr som fyller 8 år i dag. Dagen hjemme i dag ble startet med pakkeutdeling. Poden kunne jo knapt vente da han våkna. Jaja! Er en stund siden jeg ble like oppspilt av bursdagsfeiringer. I kveld venter jobb bak baren i tillegg og i morgen har trofekjerringa proklamert indretjeneste før familieselskap på søndag. Er det rart jeg drikker? Quote:
![]() God helg, y'all! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du vet at BA flyr direkte fra BGO nå?
![]() God ettermiddag fra Berger, forresten. Apropos BA, så fikk jeg mail fra de i går, vedr. den feilbookede bookingen jeg kansellerte for et par måneder siden, og nå skal de endelig refundere pengene. I tillegg klarte de å beregne line up av dagens BA763 på 01L i samme øyeblikk som jeg kjørte forbi med Passaten. Resultat: Bookingfingeren KLØØØØØØR!!!! Nuvel. Stille og rolig helg. Tenkte å leke litt med en gitar, kanskje snuse litt på noen ferieplaner. Me får sjå. God fredag og helg ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Åhh?!?
![]() Joda, har allerede brukt avgangene til og fra BGO flere ganger. Problemet er bare at jeg ikke tør ta sjansen på at jeg kommer meg til BGO til 11:00 på en fredag, så da er det tryggere å booke fra OSL. Nå er vi over det verste i Narvik, så da blir det nok booket fra BGO heretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Fortsatt varmt og fint her i vestsørøst. Men vått. Ser ut til at varmen holder seg til over helgen, noe gasstanken vår synes er helt OK.
Snart hælj, men først skal man gjennom ukas siste vakt. Tjo-Bing !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag. Da hadde også influensaen tatt meg. Feber og generelt jævlig form. Men finnes jo flere kaffetråder her inne som fungerer som god underholdning.
Få B på begge eksamene gjorde også sitt, forresten. God helg, håper dere er friske og raske alle mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Du vet forresten ikke noe om det er noen alternativer som tilbys pga. manglende kantine på BGO? Vet at BA tilbyr en voucher e.l. på kantineølse flyplasser andre steder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jada, jeg vet det går et kveldsfly, men grunnen er at jeg i utgangspunktet kunne tatt flyet 17:55 fra EVE i dag og kommet meg videre med 769. Jeg hadde ikke rukket 20:25 fra BGO med den samme avgangen fra EVE. Avgangen før går kl. 10:45, og da er hele fredagen ødelagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Vegas. Her er det en dag til med håligång, så det er bare å dra på seg mariusgenseren og snøre på seg filttøfla. Imorgen et det ferie!
God dag ønskes alle.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Brunt brennevin er tingen Robbie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Støtter den. Konjakk er det beste som ikke hjelper mot noen ting!
En liten ballade om en som har det litt verre enn deg, hjelper også sikkert! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=P6M4mAjfi84
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Haha takk for støtten. Tough shit, absolutt.
Sitter med en rull Lovehearts (eneste jeg klarer å smake) i den ene hånden og et glass Cognac i den andre. Burde bli frisk nå. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Amatør
|
![]()
Da er man omsider ferdig med en stressfylt dag og bagasjen pakket på nytt, klar for nok en helg på Stena Saga!
Ha det godt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings fra Peking | Bergern | Flyforum | 5 | 06-10-2014 18:02 |
Mornings fra flytoget | petter380 | Flyforum | 26 | 08-03-2014 00:55 |
Mornings fra S'pore! | petter380 | Flyforum | 22 | 26-09-2013 19:29 |