![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Og nei, det er ikke MR på gang
![]() Satser på en smooth tur gjennom FRA i dag, på vei til SEA og videre til YVR. Fikk faktisk noen timer på øyet og føler meg bra. Litt arbeide her på toget nå og så er man klar til å chillax i 10 timer på flyet! Kos dere, TGIF! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Kan melde om 6 grader her på morgenkvisten, har regnet godt i natt. Selskap hos moderen står på agendaen, så da får man en gylden mulighet til å prøve dressen jeg kjøpte i NY ![]() Ellers byr dagen på lite spennende. Vurderer å bytte hjullager på bilen, men vet ikke om jeg har det i meg å skru i dette været her. Ha en topp dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Legal Eagle
|
![]()
God morgen fra Timeekspressen! Våkna tidlig, så da ble det buss før kl. 6! Lover at det ikke skal bli en vane. Dagen i dag? Regn selvsagt, jobb, kaffe og tacofredag. Ha en flott fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Dagens fun fact: flyet til FRA feirer akkurat 1 år i LH tjeneste i dag! Og en a320 med wingtips har jeg heller ikke prøvd før
![]() http://www.planespotters.net/Product...-Lufthansa.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag:-) Snart på banen fra Ris til sentrum. Blir bobler i glassene på en sen lunsj - så italieneren må stå hjemme. Ha en bra start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Glad morgen fra Kjevik! Oslo next
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen ifra ett ellers regnvått Haugesund, tidlig oppe i dag, sånn er det når begge begynner tidlig på jobb og ungene skal i barnehage.
Ja, krykker kastet, etter en betennelse i foten, så da håper vi på en skikkelig TGIF, her skal den ikke møte noe motbør :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Heisann fra Prærieekspressen. Nesten litt uvant med kollektivt igjen, men siden det blir et par øl etter jobb er sikkert det litt lurt. Fly og lunsj i original kantina et planlagt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Godt det er helg sier nå jeg. Og planenen er sånn ca ingenting! Og blir det ikke nok tid til ingenting i kveld, så tenker jeg at jeg forsetter med det i morgen! ![]() Ha en fin en! ![]()
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Oioioi .... ikke i særlig god form i dag ... ble altfor sent og altfor mye ouzo .. at man aldri lærer. Konfreanserom Blues til ca tretiden, så blir det Swiss og SAS opp til Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Skaun!
4 stormer på 6 dager meldt over Midt-Norge fra i kveld, bra jeg ikke skal ut å fly før i morgen tidlig kl 07.15 da.. ![]() Så reisefri et par dager før vi dundrer inn til hovedstaden igjen onsdag morgen i nye stormkast, deretter slag-i-slag til Dublin, London, Manchester og København før roen senker seg neste mandag kveld igjen. ![]() Ta frem paraplyen, og ha en riktig god helg alle! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra et litt senere flyttog. Må vel nesten kalle dette en MR så mange poeng jeg vil få ut av hver krone i helgen.
Takk Widerøe.
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra våte Sola. Har kost meg med artikkelen i aftenposten nå, kongebra.
Nå blir det en kjapp befaring før lunsjen med tilhørende vin lotteri setter inn. Til kvelden blir det full gang i heimen med bursdagsselskap for en av jentene før jeg slukner i sofaen under Skavland, da er alt som normalt. Ha en bedre fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hupp fra Studentbyen. Straks kursen for lesesalen for et par timers innsats, før man plasserer bakenden i Timeekspressen og lar den frakte meg nesten til stuedøra i Sandefjord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Go ettermiddag fra 1F på sk4095. snyltet til meg plass i Plus med Go billett og fikk en pose nøtter som belønning ;-) Før rute og klar for en langhelg i Oslo.
Edit; pga kraftig motvind (120kt) lander vi etter rute. 320 knop nå og det er vel knapt dash fart.
Last edited by LN-TIB; 07-03-2014 at 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Osl, snart på vei vestover med SK320, som allerede er varslet noe forsinket. Gullkortet nle satt ekstra pris på i dag, med sinnsykt lang kø i security, null kø i fast track
Ellers må jeg ha blitt litt påvirket av å henge her inne på forumet, for denne lille fyren ropte høyt på meg og sa at han ville bli med meg hjem. Nå bor han i veska mi... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Cape Town. Robben Island er krysset av på lista, en usedvanlig dårlig sjømattallerken er fortært og det er tid for litt whisky på kammerset før Long Street inntas, muligens Beer House. Why not? God fredda!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi kommet til ZRH. Partybussen til Swiss er forlatt og partyflight SK842 står for tur. Skikkelig fart i disse sveitsiske bankfolka, gitt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Men renta er vill ;-)
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra hovedstaden.
Hjemme en liten tur etter å ha kjørt DK6516 OSL-RYG, får vel neppe pilotlønn for det. Gikk glipp av svømmeturen i ettermiddag også... Straks ut igjen for å kjøre flere turer i Oslotrafikken
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings fra Peking | Bergern | Flyforum | 5 | 06-10-2014 18:02 |
Mornings fra S'pore! | petter380 | Flyforum | 22 | 26-09-2013 19:29 |
Mornings fra Incheon | Fly med oss | Flyforum | 13 | 31-03-2013 21:13 |
Mornings fra OSL! | Dreyer | Flyforum | 13 | 14-01-2013 21:03 |
Mornings fra Arlanda | Tommy777 | Flyforum | 17 | 11-01-2013 18:04 |