![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Der er en række fordele ved Fast Track frem for almenhedens sikkerhedskontrol. For det første ligger den i Terminal 3. Derfor er der kortere afstand fra SAS' check-in område til Fast Track, end til "almindelige". Airside er der kort afstand fra Fast Track til SAS lounges og non-schengen gates. Og endvidere er Fast Track'en som bekendt også udvidet.
En anden ting er, at man ikke kan se fra den ene security til den anden, derfor ved man ikke hvor lang køen er "det andet sted". Jeg tvivler på at folk vil gå frem og tilbage for at se, hvor køen er kortest. Og som nævnt allerede, så er det et reklame-stunt/gimmick, på en dag med meget, meget få rejsende. Jeg forstår ikke at dette på typisk norsk/dansk/jante-agtig vis skal trækkes ned til noget negativt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke vits i å kverulere på slike positive tiltak som dette! Heia SAS
![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Memorere memorere memorere. I min ungdom jobbet jeg på FBU og flere ganger på Julaften, normalt til ca kl 15. Det var litt trafikk på morgenen av folk som skulle med flyene og så ble det relativt stille og rolig utover dagen. Fra kl 14 virket det dødt, men var det ikke så at Aeroflot insisterte på å komme kl 18, slik at enkelte funksjoner ikke kunne stenge noen timer.
Bortsett fra kl 06-08.30 så kan sikkert denne fast tracken til SAS ta unna hele køen på CPH på Julaften. Når dagen i tilegg er på en mandag så er det knapt biz pax i det heletatt. Ellers er julaften den beste dagen å kjøpe julepresanger, lite folk, de som handler er raske og effektive og alle er blide og hyggelige, lett å få parkert, men det man har bestemt seg for å kjøpe kan være utsolgt :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Efter som ingen tror på vad branschfolket säger.
SAS avgångar 24DEC från CPH svart på vitt! SK1207 SK501 SK565 SK777 Ingenting på intercont.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bliver spændende at høre om de så vælger at åbne alle linjerne i den nye fast-track...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SK1458 CPH-OSL er da lagt ut billetter til (eneste avgang til Oslo)
![]() |
#27 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Det som derimot har blitt påstått er at det vil være lite synlige fordeler for de som bruker fast track om flertallet bruker fast track. Og det er uavhengig av hvor lange køene er.
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Fast Track | sentry | Reiseforum | 16 | 13-03-2014 16:00 |
Ta med gjest i fast track på ARN/CPH? | espeno | Reiseforum | 3 | 24-10-2013 18:08 |
SAS bygger ut Fast Track i CPH | Someone | Småprat | 12 | 08-10-2012 21:42 |
CPH Express - Fast track på Kastrup | Solvi | Småprat | 7 | 16-05-2012 03:33 |
CPH får egen fast track security | Terminal3 | Flyforum | 3 | 18-11-2011 16:05 |