![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2009
Posts: 151
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Posts: 640
|
![]() Quote:
Og det er neppe særlig vanskeligere å fly en 737 mellom Oslo og Bergen enn det er å fly en Cessna caravan fullastet med aviser uten avisningssystem og trykkabin, ising over Folgefonna opp til over 15 000' og med begrenset motorkraft og med minimum av instrumentering heller. (Jeg har bare prøvd det første). Hvorfor skal egentlig en fersk 737-pilot tjene ti ganger så mye som en fersk Cessna caravan-pilot når de er akkurat like desperate etter jobb? Og når det i tillegg er mer attraktivt å fly 737, er det ikke bare logisk at en pilotspire på 23 år skal betale mer for å fly 737 enn en liten Cessna? Han får jo bare hjelp til å leve ut pilotdrømmen?
__________________
. Jeg har hørt om tennisalbue altså, men tennisballer har jeg ADRI hørt om...-o-O-o-
|
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FlyingBlue(s) endrer betingelser | Discus | Flyforum | 4 | 28-10-2008 15:38 |