Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 21-09-2012, 11:56   #4
eggs
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 329
Default

Arik kan kun eksistere så lenge hvitevaskingen får gå uforstyrret, men om det nå er stopp er vanskelig å si. Jeg tipper vi ser Arik ute og flyr igjen så fort noen bunker med cash har byttet hender. Disse driftsstoppene skjer med gjevne mellomrom.

Da jeg fløy der var det kun to nigerianske piloter på A345, og HiFly nektet beint å ta inn flere.


-eggs
eggs is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Mot slutten for C-17 Someone Flyforum 4 02-12-2015 18:48
Mot slutten for 737-classics hos BA Someone Flyforum 5 11-11-2014 22:42
Mot slutten for Gulf Air? jb1 Flyforum 0 30-01-2012 22:07
Hooters Air mot slutten? LN-MOW Flyforum 11 29-03-2006 15:42


All times are GMT +2. The time now is 04:34.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.