![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,020
|
![]()
Ser ut som det går mot sluttet for 737 hos BA. Fortsatt er det en håndfull 737-400 igjen på Gatwick, men disse vil forlate flåten til fordel for 10 brukte A320 fra GECAS og AerCap. Maskinene som kommer er 12-14 år gamle, og er ikke veldig forskjellig fra hva SAS gjorde for og bytte ut sine fly av forrige generasjon med brukte små Airbusser
Maskinene som kommer er: G-GATH MSN 1482 tidligere TACA, GO Air, Mandala og Onur G-GATJ MSN 1509 tidligere TACA, GO Air, Mandala og Onur G-GATK MSN 1902 tidligere ACES og Wizz G-GATL MSN 1834 tidligere ACES og Wizz G-GATM MSN 1892 tidligere TAM G-GATO MSN 1663 tidligere TAM G-GATP MSN 1804 tidligere TAM G-GATR MSN 1771 tidligere TAM G-GATS MSN 1672 tidligere TAM Som med SAS så ser man at gamle fly operert enten av lavprisselskaper eller land på andre siden av kloden så havner hos Europeiske nettverksselskaper Lufthansa pensjonerer også sine 737 classics til neste år, men disse byttes ut med splitter nye A320 med sharklets |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mot slutten for First hos Lufthansa? Eller bare kraftig redusert? | Someone | Flyforum | 7 | 27-04-2016 20:05 |
Mot slutten for C-17 | Someone | Flyforum | 4 | 02-12-2015 18:48 |
737 Classics @ OSL | Siggdude | Bilder & foto | 2 | 14-08-2012 21:51 |
FAA issues AD to prevent fuel leaks and fires in 737 Classics | sail4fun | Flyforum | 0 | 25-03-2008 12:41 |
Støyisolerring: 737 Classics vs. 737 NG ? | ENGM RAMP | Flyforum | 7 | 04-02-2008 13:12 |