![]() |
|
![]() |
#14 | ||||
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror jeg går for følgende løsning:
- Qatar BAEC, ettersom QR->BMI->BA gir 150% miles med bookingklassen jeg har (U). - BA til BAEC. - Air Pacific til AA. Er vel neppe noe vits i med et Oneworld-program til, men skader heller ikke. AA har også flere relevante hotellavtaler enn BA, så skraper kanskje sammen noe der óg, og det ser ut til å være nok med et hotellopphold for å fornye saldoen med 18 mnd. Ulempen er at jeg ikke får noe i Star Alliance, og jeg kommer sannsynligvis til å ta et par langturer med Lufthansa og/eller Singapore Air neste år. Men alternativet hadde vært US Airways, som hadde gitt 50%. Får heller fortsette med Eurobonus eller starte et annet program når den tid kommer. Eller...hmm.. ser at det er en del motstridende info. På Qatars sider står det at U gir 150% med BMI, mens på flybmi.com står ikke U oppført i det hele tatt. Mens for US Airways står det 100% for U på Qatars sider, og 50% på usairways.com. Og jeg som syntes det var vanskelig nok å sette seg inn i dette fra før. ![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
||||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Innspill til Jorden Rundt reise 2015 | hanschristian | Reiseforum | 1 | 14-10-2014 21:33 |
QF vs BA Frequent flyer | kristian | Flyforum | 15 | 14-07-2007 12:22 |
OnePass Frequent Flyer | Martin | Flyforum | 15 | 05-02-2007 14:28 |
Ving/MyTravel med jorden-rundt-reise | Blubird | Flyforum | 5 | 03-10-2006 06:33 |