![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Groupon har "tilbud" på Brussels Airlines, dvs du kjøper kupongkode for 49kr som gir deg 30% rabatt på alle reisemål som Brussels Airlines flyr til fra Oslo.
Kan være verdt "investeringen" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De skriver alle, men det står listet en lang liste med europeiske byer, det er litt uklart om det gjelder også for de afrikanske destinasjonene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Tilbudet gjelder:
"Madrid, Bilbao, Sevilla, Malaga, Faro, Lisboa, Porto, Toulouse, Geneve, Lyon, Marseille, Nice, Torino, Milano, Venezia, Bologna, Firenze, Roma, Napoli, Catania, Athen, Paris, Strasbourg, Wien, Praha, Budapest, Krakow, Warsawa, Vilnius, Berlin, Hannover, Hamburg, London (Heathrow), Bristol, Birmingham, Manchester, Newcastle, Edinburg, København, Gøteborg, Stockholm." Og ikke Brussels? Det er kun til Brussels og en rekke afrikanske destinasjoner at Brussels Airlines er interessant.
![]() |
#4 |
reisetips@groupon.no
|
![]()
Hei,
I denne omgang gjelder dealen alle Europeiske destinasjon som Brussels opererer til (ikke code-share). Selvsagt er Brussel også med i dealen. Kupongen gjelder på samtlige avganger i den gitte tidsperioden uten unntak, selvsagt med forbehold om ledig plass. Så det er med andre ord ikke en gitt kapasitet, men alle seter i økonomi kan bestilles. Dersom Dere har spørsmål eller tips til oss om reisemål, hoteller, opplevelser, selskap o.l. så er det bare å sende oss en e-post på: reisetips@groupon.no Ha en flott dag. Mvh Groupon Travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Brussels Airlines har jo en rekke "promotion" for tiden, regner med at det betyr reduserte priser. Er det 30% reduksjon i forhold til dagens tilbudspris eller i forhold til en "listepris"?
Ellers så tilbyr jo Brussels Airlines dekke forskjellen + 10% avslag om man finner deres flighter billigere noe annet sted...
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 30-08-2012 at 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
En skriver vel inn koden i et kupongfelt ved bestilling, også får en 30% av det som ikke er skatter og avgifter. Med andre ord en god deal om en må reise på dyre tidspunkt, ubrukelig om det er tilgjengenlige plasser til under 1000 kr. Da får du vel 30% på "billettprisen eks avgifter, mao kanskje 30 kr i rabatt.
Har brussel noen hyggelige priser i C-klasse i Europa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
reisetips@groupon.no
|
![]()
Tilbudet gjelder uansett før pris i økonomi klasse.
Så her trenger man ikke kjøpe dyre seter for å utnytte rabatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Så rabatten gis også på skatter og avgifter? Da er dette i tilfelle et kupp, men tror det ikke før noen her rapporterer at det faktisk er slik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
På siden til Groupon står det ikke noe om at dette er begrenset til økonomi-billetter.
På siden til Groupon er ikke Brussels med i listen over destinasjoner tilbudet gjelder. Slik inkonsistens får mange til å avstå fra tilbud og lure på om det er flere fallgruver det ikke er opplyst om. Er det for eksempel rabatt på totalpris eller kun på pris uten skatter og avgifter?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om å reise med Brussels Airlines | darkcho | Reiseforum | 53 | 13-02-2025 10:21 |
Morsom safety video med Brussels Airlines | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 04-06-2019 17:20 |
Brussels Airlines med Tintin-fly | Someone | Småprat | 6 | 02-05-2019 11:12 |
20 prosent rabatt hos Brussels Airlines | FlightDeck | Reiseforum | 12 | 23-10-2012 17:12 |
Til Madrid med Brussels Airlines | Someone | TripReports | 18 | 12-05-2008 18:39 |