![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
I dagens julekalender fra Oslo Lufthavn får man 20 prosent rabatt hos Brussels Airlines for reiser ut mars 2011. Man må oppgi rabattkoden 11114832 innen 31. desember. Husk at rabatten kun gis på flyprisen (ikke skatter og avgifter) - og dermed vil rabatten bli ganske liten på billetter som i utgangspunktet er veldig rimelige. Finner likevel t/r-priser til under 800 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for at du deler med oss OSL ikke vil sende mail til!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sliter Brussels om dagen? Var på OSL og da fikk jeg rabattkupong på 20% på alle flyvninger til Afrika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
20 prosent rabatt i Economy til Brussel og resten av Europa, bestilles 23-30 oct, reiseperiode 31 oct - 31 dec
http://www.brusselsairlines.com/com/...ampaign=TMBB07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tja, finner en del ok priser til Manchester feks. Forsåvidt også morro å prøve nytt selskap for min egen del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Som kan konkurrere med direkteflighter fra 3-400 kr t/r?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For min del ja, jeg bor ikke i Oslo og gidder da ikke fly til Oslo for så å ta bussen til Rygge/Torp. Sånn i tillegg til egen preferanse på hvilke selskaper man vil fly med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg skal fly til BRU fra OSL med SN om ikke lenge. Og uten at jeg skjønner hvordan så har jeg havnet i b.flex Economy+. Ettersom jeg forstår er dette samme som SK sin eco extra.
Hva kan jeg forvente meg av service? Gode seter i Avroen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mener å huske at setene i Avroen til SN er ganske OK - og med 3+2 seating er det god plass i bredden også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er gode seter i Avro'ene til SN - har flydd dem noen ganger og det er helt godkjent i boka mi iallefall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg testet brussels til New York!
Ble positivt overrasket! Veldig bra service, den "nye" cabinen i 330 var også flott! Havnet også uten å ane hvorfor i B.flex economy +. Enda jeg betalte bare 3500 tur retur Oslo-JFK. Men var sånn at over halve avroen var B.flex economy +. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
groupon.no kupongkode med 30% rabatt på Brussels Airlines | nime | Reiseforum | 8 | 30-08-2012 14:55 |
20 prosent rabatt på reiser | FlightDeck | Reiseforum | 12 | 01-06-2011 06:42 |
Bonusrom med 50 prosent rabatt på alle Rica-hotellene | FlightDeck | Reiseforum | 8 | 09-11-2009 13:25 |
50 prosent rabatt på bonusreiser i sommer | FlightDeck | Reiseforum | 18 | 25-06-2009 14:40 |