![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner og satser på det holder seg så vi også i dag kan ta middagen på balkongen. Etter jobb skal det tas endel mål i forbindelse med sying av bunad. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På vei til Trondheim og Nor-Fishing 2012 (Fiskerimessa).
Tydelegvis mange som skal avgårde på messe siden SAS har satt opp en -405 fra Vigra til Værnes idag! Ellers er eg invitert med på festligeter ikveld på Trondheimsfjordem med en av utstillerne på messa så det blir flotte greier! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Gullfint vær i dag, så det blir nok til at det blir en tur ut på hytta for å fullføre malingen utendørs. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Grei start på dagen -skodde tjukk som graut idag også,håper dette letter snart. Ny toslink på plass i stereoanlegg så nå streames musikk og film trådløst -fantastisk oppfinnelse. Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden i kongeriket. Dagen utvikler seg en eller annen vei, litt usikkert hvilken enda. Meeeere enn nok å gjøre, ja. I går var det en spesielle kombo, Norwegian operated by JetTime ombord på LN-DYX. Sikkerhetsdemo, sikkerhetskortet og uniformene var det som var annerledes. Nå skal man heldigvis ikke fly før på fredag.
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra BGO
Her spiser man frokost mens man venter på boarding om litt over 2 timer... WF har ikke skuffet så langt, ikke at jeg forventer at de skal det heller da. Dagens middagsavtale er allerede inngått, så godt selskap og mat blir det i kveld. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgon fra togmonsteret. Igår var dypdykk i Excel og idag skal det presenteres. Så får vi se om matematikken min holder.
Hverdager er oppskrytt. Ha en glitrende dag.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Første skoledag etter ferien for junior. Virket som han gledet seg til å komme igang igjen. Værre var det med minsten som ikke hadde det minste lyst til å gå på barnehagen igjen. Men vi kom nå avgårde alle 3. Og jeg er på plass på kontoret. Skal bruke dagen på å rydde plass på kontoen til de 160 mill i Viking lotto som jeg regner med tilfaller meg i kveld. Kuponger er levert og fingre krysset. Ellers ønsker jeg dere alle en brillefin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå skodda i Trondheim. Siste dagen før tur til Andøya. I morgon skal eg vere ein av dei som "liksom" ikkje veit at det ikkje er lov å sende meir enn eit kolli pr. billett. Tenkjer eg må bla opp for å få sendt avgårde eit papprøyr med nokre plakatar... Nordnorge blir fint, iallefall!
![]() |
#10 |
Flysitter
|
![]()
God morgen fra Moelv. Kofferten pakket og alt er klart til avreise til HKG. Første gang østover så blir spennende. Værmeldingen for byen viser at jeg tar med meg den Norske sommeren ditover men da får man tro det betyr at de som er her hjemme får fint vær.
Ha en fin en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Urghhhh... morgen fruh und zu weiter..... Skolestart betyr at man må opp før hanan galer igjen .. selv om hanejævelen hos naboen ikke bryr seg om slikt. Han galer hele døgnet uansett. Sitter med mårratrøtt tryne på verandaen med kaffen mens 'Psycho Kitty" løper rundt som en annen gærning og allerede har kjørt klørne i ryggen min to ganger... Ni måneder til neste sommerferie....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Yeah Yeah yeah!
To lange senvakter på kjøpesenter med taxebaner venter, deretter lang helg! Sitter inne med nesten 100k i UA miles, lurer på en biztur med LH t/r ett eller annet sted. Kanskje legger man høstens BOS planer til side å ender opp noen dager i DXB, me' får sjå! Flott vær - ihvertfall sørpå - håper ikke skodden i TRD og TOS har gjort trafikken for mye vondt, vel vel - only one way to find out, sayonara!
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Og skodda ligger tykt over lauget her borte også og nødvendiggjorde low visibility ops for BBJ'en. Og med urutinert PF måtte det ekstra nøye planlegging til. Med lav payload og ferry hjem, kunne vi tillate oss gjennomgående tanking, og på tross av et par holdingrunder i rundkjøringen før skolen, foretok den unge lærlinge-piloten en prikkfri approach inn i skolegården. Og etter å ha satt av lærlingepiloten, ble det en begivenhetsløs retur med ankomst hovedbasen med plenty fuel to spare.
Kort arbeidsuke, så lukter allerede helg. Eller er det kaffe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra gullstuen I OSL, hvor Mr. Carlsberg har startet helgen min. På vei til Nederland for å leke med god musikk, hyggelig lag og uanstendige mengder utvannet øl. SAS viser seg I storform I dag - til og med på innsjekk I bergen - så dette har potensiale til å bli en grei tur.
Ha en flott onsdag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'ettmiddag fra FedEx. Nok å henge fingra i her om dagen. Er ellers skeptisk til at kontoen ikke er helt likvid, så jeg får plass til gevingsten fra Hamar i kveld. Me får sjå. Da blir det i så fall en dugelig ferie så snart som overhodet mulig. Og muligens en cola fra Statoil på veg hjem fra jobb...
Klarte også å rote med bookingfingeren i går kveld. Resultatet kommer snart in a tripreportforum near you. Videre god ettermiddag og kveld ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God aften fra beste vest, og en god onsdag ble det!
Været på østlandet viste seg fra forsiden, arbeidsgiver fra baksiden og Ringnes sine bokser har jeg stort sett utelukkende observert fra oversiden ![]() Kos dere ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |