![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God fredag fra London. Idag blir det en liten ekspedisjon til Brixton. Senere er det vel det vanlige regimet med øl og fanteri.
Elefanten var heldig og fikk det sagnomsuste sete 1B på BA. Det var god komfort men han venter utålmodig på sin egen brus.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God kveld herfra. Ble en skikkelig fredag-den-trettende. Av ymse årsaker har ikke posten levert noe på jobben siden tirsdag, så i dag kom alt for både onsdag, torsdag og fredag. Morro! Man kom seg gjennom det, og det bedret seg betraktelig etterhvert. Nå er det helg, og jeg har nesten ingen planer. Skal prøve å få liv i den nye iPhonen jeg kjøpte i dag... God fredagskveld ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
JO takk, hadde samme opplegget i går!
Du må for gudsskyld synkronisere den gamle først med iTunes og så bytte simkort og koble til den nye. Gikk greit for egen del, men jeg måtte få nytt simkort for å få den til å virke, samt nullstille nettwork configurations. Lykke til! Her ble det en øl og et par JM for hostingen i kveld. Får håpe det var litt å sove på iallefall... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag - straks helg | Desk pilot | Flyforum | 14 | 05-12-2014 14:58 |
God Fredag (endelig helg)! | sirpjalle | Flyforum | 22 | 09-04-2011 08:40 |
Fredag og helg | Egil | Flyforum | 34 | 25-07-2008 21:57 |
Endelig fredag - endelig pinse! | EB | Flyforum | 25 | 12-05-2008 14:06 |