![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er jo bare tøys, prøv halvparten av prisen hos DY så er du nok nærmere sannheten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Tror det blir mer korrekt å si at det koster deg mellom 3500-4000, ja.+++ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Av de tonnevis vi faar med besoek etter sommeren kommer tre individuelle med DY og har alle betalt under 3000 med koffert og sete. (muttern havnet paa 2500) Dette er nok fordi de har bestilt i god tid som ofte er viktig med lavpris. Soeker du paa januar/februar (som fremdeles i hoeyeste grad er vinteren) saa ligger det ofte paa under 3000 all in. Men naa er jo ikke denne traaden nok en gjerrigtraad, men en komforttraad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis man tager komfort er Norwegian da langt fra noget komfortabelt. Jeg vil nu give ret i at Emirates er et rigtig godt og fornuftigt flyselskab - med rimelige priser, men jeg går udfra at man stadigvæk gerne vil spare mange penge - og det kan man, hvis man vælger Lufthansa via FRA.
Og et natflyvning er da kun positivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er det virkelig så stor forskjell på komforten hos DY i en 738 til komforten bak i bussen hos LH? Jeg kan ikke skjønne annet enn at økonomiproduktene er forholdsvis like...
Så er jo jeg også en av de som ikke skjønner alt maset om to midtganger, og trives fint med 757 over Atlanteren også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ledig midtsete hos Norwegian er et stort pluss for komforten. Det fine er at man kan velges seter når man booker og på de 25? fremste radene er B og E setene blokkert. Setter jeg stor pris på. 4 Stk kan da velge en ledig rad eller fire seter på samme side.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
...og med blokkerte midseter synes jeg DY må kunne sies å til og med ha et bedre produkt enn mange konkurrenter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En nattflight på 6 timer er kun negativt da man neppe klarer mer enn to-tre timer søvn. Du blir rimelig sliten og mister mer eller mindre en hel dag når du kommer frem. Med barn er det nok riktig ille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi fløy til Oslo på fredag fra Dubai. Det ble en av de mer komfortable variantene som er DXB-MUC-OSL som foregår dagtid (og bruker helt nye A330)
Selv med reisevante og rolige jenter på 6 mnd og 3 år så er den siste mellomlandingen med 3 timer lounge i munich ganske slitsom på slutten. Hadde det vært en nattflight ville det blitt pyton da det i løpet av 5 timer og 50 minutter skal serveres og hentes kluter etter setebeltelampen slukker, drinkeservering, matservering, rydde mat, tax free salg, ny drinkeservering, snack servering, kluter, rydding og deretter innsamling av høretelefoner. Da er det lite plass til søvn og spesielt for barna. Jeg synes også det er litt vell mye informasjon fra crewet etc. Til julen kommer vi til å fly DY den veien det er direkte dagflight og LH der det er dagflight den andre. (Da EK til OSL ser ut til å være en drøm) Hører bare mer og mer positivt om DY til DXB. De fleste norske på kontoret har Emirates Skywards gold, men bruker mest mulig DY til OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har bodd to ganger på Hilton Jumeirah Beach og kan varmt anbefale det. Rommene er av bra standard og størrelse til å være Hilton, men langt fra størrelsen og standarden til konkurrerende 4/5 stjerners hoteller. Det aller beste ved Hilton Jumeirah er beliggenheten på stranden med et nydelig utendørsområde med flott svømmebasseng, hage og privat strand med senger med madrass. Ene oppholdet hadde vi executive rom med gratis transport til/fra flyplass. Loungen var fin med grei fingermat på kvelden med alkohol via kelnerservice.
Forøvrig kan jeg anbefale Jumeirah Emirates Towers og ikke minst Fairmont Dubai, fantastisk service og store flotte rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Små barn på flystevne | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 7 | 30-01-2012 15:36 |
Hvor små barn til Thailand? | Chriscross | Reiseforum | 10 | 28-02-2011 12:29 |
Å fly med små barn.. | Norwegian 2009 | Flyforum | 10 | 28-09-2009 17:52 |
HJELP: Barn under 1 år, trenger han pass for å reise inn til Sverige??? | dimmaua | Flyforum | 22 | 08-07-2008 09:51 |