![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ønsker dere en flott weekend... Kom hit med med OZ i C med herlig nattur fra HKG... Nå i F loungen...
Dere som er lurer på OZ, de slår alle ned i skosåla.... ![]() ![]() ![]() Ok da, litt seriøst, ANA i C var null niks sammenlignet med OZ.. også loslitte C seter hos ANA .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ta deg en Haagen dazs is i F loungen og kjoel deg ned, kompis
![]() Aften fra Chicago. Her har man akkurat ordnet med finansieringen av sommerhus paa Wisconsinkysten via telefon paa under 15 minutter. Haaper at bankene her i USA vet hva de holder paa med ![]() Saa da legger man inn skambud i morgen og haaper paa det beste |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
God alt for tidlig morgen fra regiontog til OSL. Å jobbe 10 nattevakter på rad for så å prøve å stå opp 5 ble ikke så bra.Ble en lys våken natt. Men opp til BOO bærer det og en helg som blir hel max. Ha en fin en folkens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Oslo Lufthavn Gardemoen kan melde om lavt, trykkende skydekke og lett yr. Det kan også medeles at gate 23, gate 21 og delvis gate 19 nå snart er historie - gjenstår ikke mye av de nå. Vel, får gjøre klar stemmen, gullrekka på vei inn og frekvensen blir nok busy.
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra Mosjøen, hvor solen såvidt tittet frem, men ser ut til å ha ombestemt seg. Nattens rollout ser ut til å ha gått noenlunde smertefritt .. noe er det alltids å plukke på, men det ser ut som at gutta på bakrommet har kontroll. Nå skal det jobbes, og så skal bobilen til Farmer boardes for helgetur til Bodø og flyshowet der. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Mornings, ikke lett å være undertegnende for tiden men forhåpentligsvis er alt over om litt. Satser på litt hvile i helgen, ha en fin dag og en ekstra fin helg ønskes de som skal til Bodø!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra havet. Litt mer skyet i dag, men ikke mye bølger riggen ligger stort sett i ro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Grått i dag også, men regner ihvertfall ikke nå. Etter jobb settes kursen mot Värmland for bryllupsfeiring til en kamerat. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Mornings fra Bodø! Her skinner solen om kapp med smilet mitt, for nå er det bare en dag igjen til show!!!
![]() ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag folkens!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor som gjelder.
Elefanten er sur over at OleB mesker seg i første klasse fra ICN, og at Martin og LilleB skal meske seg videre imorgen. Så man får prøve å holde han fokusert på noe annet. Ha en fortyllulerende dag alle grobianer
![]() |
#11 |
evig optimist
|
![]()
God morgen fra frokostsalen på thon nordlys :-) litt mat, så en sigg og kaffe, så tar man vel turen bortover til flyplassen. Se litt trening, og titte innom flymuseet.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Maura. Da var man i gang med ferien. Turen går etterhvert inn til hovedstaden for å se Tom Petty og hjerteknuserne hans. Natten skal tilbringes på DoubleTree... Mmmmmm... Cookies...
BA driver forøvrig og surrer. Først hadde jeg 5A som var første rad i økonomi. Så flyttet de gardinen en rad, og jeg ble flyttet til 6A. Nå har de flyttet gardinen enda en rad, men jeg tror de glemte å flytte meg. Ba.com sier fortsatt 6A og at jeg er i Euro Traveller, Expertflyer sier at det er 6 rader med Club Europe, og at 6A er tomt, og når jeg prøver å endre på ba.com får jeg ikke opp noe setekart i det hele tatt. Spent på hvor jeg havner til slutt. En bedre fredag og helg ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredag fra Krsand!
Her er det grått og overskyet og tro det eller ei, men jeg har vært på styrketrening på morgenquisten før jobb! Må klype meg i armen. Kan jeg være alvorlig syk?? Endelig godt det er fredag. Går og lurer på en god biff med rødvin til aftens. kan vel ikke være feil det. Værmeldingen for helgen er jo bare rævva allikevel, så noe må man hygge seg med. Godt det bare er 4 dager igjen til avreise! Eneste skår i gleden er at jeg ser på BusinessTraveller at SQ skal stenge sin lounge på LHR fra 18 juni til 15 juli. Så da går jeg dessverre glipp av deres F lounge med tilhørende Champagne! Pokkers!! Quote:
![]() Hadde du tatt den for 3-4 år siden hadde du vel nesten lagt deg selv inn på psykiatrisk, Reidar?? ![]() Quote:
![]() ![]() Men strax er det hælj dere! BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Har vi matchende grønne grilldresser, tro? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God formiddag fra Nederland. Eksamenslesing på programmet, samt siste intervjuet for masteroppgaven. Ellers begynner det å gå opp for meg at jeg legger flybransjen bak meg, og begynner i bank til høsten -- tror jeg slår fast at jeg kom meg ut i tide! Ellers planlegges en sommerferietur til North Carolina og ikke minst noen dager in the deep south (også kjent som MOWs Georgia) med kuer, pick-up trucks og traktorer, og utenfor AT&Ts dekningsområde! Men fy av meg, så dyre billetter er i den norske fellesferien... Og kanskje jeg skulle bestå eksamen først... Ha en god weekend y'all! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Apropos grilldresser; regner da med at Farmer trekker i Heimevernsuniformen sin i anledning Luftforsvarets flyshow der oppe?? ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nei, det må han tåle. Vi kan ikke unnvære TR'ene dine.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da får jeg se om jeg får skriblerier ned noe
![]() Denne krabaten er hvertfall klar, til tross for at han fortsatt er litt forskrekket etter nesten å ha blitt gjenglemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og da var det eneste transporten som måtte/burde bookes i forbindelse med årets sommerferie fikset......uvant at den ikke er fly, men er derimot snakk om en par timers fergetur med Fjord1
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
F-tur FRA-ICN påske? | Chriscross | Reiseforum | 12 | 29-03-2012 13:19 |
God torsdags morgen fra ICN | Vegas73 | Flyforum | 13 | 05-01-2012 22:24 |
God morgen fra ICN | jcnorway | Flyforum | 14 | 26-04-2011 19:21 |
God morgen fra ICN... | SQ 777 | Flyforum | 12 | 23-03-2011 23:16 |
Beläggning HEL-ICN vs LHR-ICN | robert_06_ | Reiseforum | 0 | 27-01-2011 19:44 |