![]() |
|
![]() |
#11 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
Hvorfor skal jeg reise til Sandefjord når jeg bor i Oslo? Hvorfor kan de kalle Sandefjord for Oslo, Bergamo for Milano, o.s.v.? Vi "flyfreakere" vet om dette, men det er mange som overhodet ikke vet at lander 150 km utenefor den byen de tror de lander i, og så er det heller ikke mulig å komme seg inn til byen uten å måtte betale flere hundre kroner. Iflg. MOL er det ingen selskaper i Ryanairs "klasse" (eller mangel på sådan), og takk for det. Når det gjelder (over)vekt, så hadde dem jeg kjenner veiet bagasjen på forhånd, uten at noen hadde overvekt. Det er ingen hemmelighet at de som sjekker inn for Ryanair har jukset med vektene. Det stod i en av nettavisene for noen mndr. siden (jeg finner ikke linken nå). De jeg kjenner var ute i god tid og stod nesten helt først i køen, men måtte altså gå bakerst og kom ikke med flyet. Intet annet selskap ville oppført seg på den måten. De ville sett på vekten og akseptert at en bag veide 0,1 kg for mye og en annen 1 kg. "for lite". Ingen skal få meg ombord i et fly fra Ryanair! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om å reise med Ryanair | Tarzan | Reiseforum | 11 | 06-03-2025 15:59 |
Sidste TU154 leveret | sk931 | Flyforum | 5 | 20-02-2013 19:24 |
PIA: Sovende pax nåede ikke af i CDG, og fløj derfor med tilbage til LHE | jefi99 | Småprat | 14 | 28-08-2012 11:45 |
Lufthansa går Ryanair en høy gang i gebyrer | dc-8-63 | Flyforum | 3 | 11-05-2012 10:12 |
Fløj om kap med modelfly | HenrHans | Flyforum | 0 | 25-07-2010 13:17 |