![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Då var dagen i gang, og det er flott vær denne morgonen
![]() ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli nok en varm dag her i dag. I ettermiddag er det Fornebuløpet (5 km) som står på programmet. Det går jo på historisk grunn så det må en jo bare ha med seg.
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Madla. Våknet til sytten grader herlig, kjenner sommer følelsen er i topp modus nå skulle trodd vi bodde i Spania.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Har kommet meg ut av sengen i alle fall, og formen begynner å bli håndterbar etter hvert. Holder meg fortsatt langt borte fra jobb, men det er lov å håpe at jeg er helt frisk til i morgen i alle fall.
Ha en strålende onsdag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget på vei opp til OSL. Nest siste planlagte jobbutflukt før sommeren, noe som ikke føles helt feil.
Ha en strålende dag alle sammen!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra et solfylt Oslo. Temperaturen var et halvt knepp unna 20 grader da jeg parkerte. Siden gårsdagens planlagte løpetur utgikk til fordel for en tur i parken så står Sats på programmet i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen, uten snev av noe jetlag ble man brått vekket av den lille sorte dingsen med fire røde sifre på altfor tidlig i dag..uff, men kontoret er inntatt og kaffen står på sin vante plass. Merker også i nese og hals at det har blitt litt for mye varme i det siste og den påståtte varmen vi har i Oslo for tiden er tydeligsvis ikke nok for kroppen lenger.
![]() Da det også er altfor få jernbanefolk her inne håper man at sjølveste LN-MOWs rekker har inntatt fagfeltet.... ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen. Har nett laget frokost til meg og minstemann, så no er det ut på terrassen å spise. Greit å ha pappapermisjon i dette været
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra et solfylt Nidaros
![]() Ikke galt å dra på jobb kl. 0630 når temperature er 15 grader allerede... Idag som igår....grillings å se fram til, men denne gangen skal jeg holde meg unna kjØLig drikke til 37,50 kr. flaska ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus i finværet,
Det ligger ann til nok en flott dag. Jeg gjør et forsøk på å bli ferdig tidlig for så å nyte finværet mens det varer på terrassen med noe kaldt og godt. Det er å anse som unntakstilstand her over i sørvest når været er så bra som nå. Jeg tror faktisk jeg utsetter jobbturen østover til senere i uken. Ha en flott dag alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Forus!
Dagen er allerede godt i gang etter en pangstart på morgenen med diverse konsekvenser etter at det var strømbrudd på Forus i går kveld. Nuvel, tempoet har senket seg nå, så da er det vel på tide og få seg noe lunsj og ta fatt på resten av dagens oppgaver i et annet tempo enn til nå. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Amsterdam, Schiphol!
Avreise fra et nydelig Oslo med snaue 20 grader før frokost med destinasjon Nice og Monaco Grand Prix til helgen. Kort opphold med bobler i glasset her i Amsterdam. Upåklagelig service på KL1144 og forventer en fin tur videre med KL1271 til Asurkysten. Nyt dagene, snart kommer fellesferien og regnværet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Bodø.
Fikk utdelt en slik vinkel til å ha på uniformen, som igjen betyr sånn 500 kroner ekstra pr mnd, og med effekt fra 1. april så blir det litt ekstra penger på konto. Ellers har man vært og lekt litt ordentlig militær i et par timer i dag, i supert vårvær, så det var jo egentlig ganske greit. Hjem til helgen med knallvær meldt der blir nok også til å overleve |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Coal Mountain. Her er guttungen ferdig med dagens eksamen og nok en arbeidsdag er i gang. Fruen er fortsatt i NYC og vi Gutta fråtser i guttemat. Life is good!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag. Ferdig på jobb, må kjøpe litt is nå. That's it.
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
God aftens fra flytoget! Nå har jeg endelig "landet for godt" sørpå, jihaaa
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God sundag frå Adelaide! | roger | Flyforum | 16 | 24-09-2017 23:20 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God 17. mai frå KL! :) | zico77 | Flyforum | 29 | 18-05-2012 00:03 |
God torsdag frå Malaysia | zico77 | Flyforum | 13 | 26-04-2012 09:26 |
God onsdag frå KL | zico77 | Flyforum | 19 | 26-04-2012 00:42 |