![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Når man er silvermedlem i Flyingblue og ikke bor i Oslo er KL/AF det absolutt beste alternativet.
Har valgt 2 seterene som er i 2.etg helt bakerst. Noen som har noe å si på disse? Har forstått det er litt lagringsplass mellom sete og veggen her?
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Støtter valget ditt. Har FBG status og er veldig happy med det. Foretrekker dog KLM og Amsterdam som hub,men er nok innom CDG tre-fire ganger årlig. Reiser mye med *A også og kan ikke si at de tyske flyplassene har noe særlig mer å skryte av... Hvis du ikke allerede har vært der, kan jeg anbefale et glass champagne i baren på Mandarin New York med helt fin utsikt over parken fra oppe i etasjene. God tur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Det er det overalt på A380 i første etasje hvertfall, lurer nesten på å fly via CDG den ene veien neste gang jeg tar turen til NYC kun for å teste 2 etg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er lagringsplass under vinduet i 2. etg også. Disse "hanskerommene" er supre.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air France med diversion til Iran | Someone | Flyforum | 3 | 09-05-2019 14:35 |
Tur til Ningbo, Beilun - Kina oktober 2013, hvem reise med? | Speedman | Småprat | 1 | 24-09-2012 19:21 |
Slitsom tur med Air France | Mugnas | TripReports | 12 | 30-01-2011 17:45 |
Tur til NYC | Fredrik Propell | TripReports | 11 | 21-05-2007 16:30 |
Air France passasjerer fikk gratis tur til Newfoundland | Arrow | Flyforum | 1 | 28-04-2006 18:04 |