![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skal man drive flyselskap med base i Norge, så får man følge de reglene som gjelder for alle andre.
Hvorfor skal denne fyren få lov til å holde på på denne måten? Er jo også norske piloter i Ryanair som ikke skatter til Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer med dagen Norge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hva angår skatt og piloter så synes jeg å huske fra et oppslag i en eller annen avis at det stod at en del av pilotene skattet til Norge. Mulig jeg husker feil. Det er forøvrig ikke nasjonalitet som avgjør hvor man skal skatte, men jeg antar du tenker på piloter bosatt i Norge? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er vel ikke en "bare" sak. Jeg betviler at Irland vil akseptere at fx Danmark påtvinger Irland et skatteregime som passer Danmark. Skattepolitikken er, så vidt jeg har forstått det, fortsatt et nasjonalt anliggende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det går i alt fra betaling på toalettene til ståplasser på flyet. MOL har klart å komme i avisa igjen.... hadde han vært 5 år hadde vi kalt det oppmerksomhetssyk/mangel på oppmerksomhet. Kjoser'n er sikkert klar til å ta over. Heia Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg ved godt at det ikke er passende at skrive negative ting om FR herinde, men for nogle år tilbage havde vi en FR B737 som kørt af banen i AAR...
De første som forlod lufthavnen var de 2 piloter, de mente ikke de skulle hjælpe til...de 4 cabin crew 2 polakker 1 englænder og en spaniol ville ikke hjælpe ground staff... næste dag stod MoL frem i vore lokale aviser og sagde at FR havde gort et fremragende job med at få deres gæster frem til STN.....2,3 og 4 dage senere. Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvorfor skulle den suværene republik Irland dog gøre det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg synes forøvrig i likhet med Oteren at man kan forsøke å holde seg til saken, og ikke trekke frem alle mulige ting man ikke liker med FR og episoder som ikke har noen relevans. Last edited by TOS; 17-05-2012 at 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TLL - URE // Estonian Air & MOL-BGO-MOL // Widerøe | Tosze | TripReports | 12 | 02-10-2011 00:23 |
Klapp med SAS, MOL-OSL-MOL, RRA/TUK | MFM | Bilder & foto | 9 | 21-06-2009 01:48 |
MyTravel starter opp igjen med MOL-LPA | enml | Flyforum | 0 | 19-01-2006 17:19 |
SAS Braathens utvider på MOL - OSL igjen | enml | Flyforum | 4 | 29-04-2005 01:33 |
SAS Braathens øker på MOL-BGO-MOL? | enml | Flyforum | 2 | 20-03-2005 21:40 |