![]() |
|
![]() |
#61 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Eller så har de satt Al Gore sin løgnaktige ”Unconvenient truth” på replay-kanppen, og tror de bekjemper global oppvarming ved å legge et skydekke mellom sola og oss. Ellers så må jeg legge til at dette holdes svært hemmelig og kun et titalls mennesker er direkte involvert som bakkemannskap på flyplasser, mens et par statsråder og millitærgeneraler må ha gitt sitt samtykke før fly-sprayingen av det norske folket kan starte opp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har ikke dere konspirasjonsteoretikere egen lekeplass borte på Nyhetsspeilet 'a?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Newcomer
|
![]()
Jeg er kun på internett om natta i håp om å unnslippe det amerikanske NSAs Echelon system. På denne tiden av døgnet er det dagtid i USA, og dermed er flere millioner datamaskiner i bruk, og jeg håper å gjemme meg i mylderet av alle disse. Jeg har dessuten ikke tilgang til kvantekrypteringsteknologien som EU har utviklet. Dette er den eneste sikre kommunikasjonsmetoden i verden, og det er selvsagt ikke tilfeldig at det er USAs allierte som har denne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Vi vet heller ikke hvor globalt dette problemet er. I hovedsak er chemtrails et problem i NATO-land, men også i Japan. Helt siden Japan ble med i The Trilateral Commission i 1973 har man sett chemtrails i Japan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men for all del. Underholdende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg venter fortsatt på forklaringen på hvordan alle se som er med på denne konspirasjonen ikke selv blir rammet av disse kjemikaliene.
![]()
![]() |
#70 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Noen ganger når jeg er på jobb, så må vi kanskje bytte fly av en eller annen grunn. Skjønner nå at de sikkert er fordi vi har brukt opp chemtrailstankene. Eller er det blandet inn i fuel´en? Sikkert det siste, derfor de som fyller fuel alltid er litt mistenkelige. Noen ganger når vi flyr kan vi få noen rare routinger underveis, ATC sier at det er pga. militær aktivitet, men skjønner nå at det er fordi det er et område som må sprayes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Flyklapper
|
![]()
Edwards AFB ligger i California, 350km unna. Jeg er selvfølgelig kjent med den hemmelige tunellen mellom disse, som går via Roswell, NM, en ubetydelig omvei på ca 1000 km....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Flyklapper
|
![]()
Skytefeltet i området tilhører Nellis AFB. Flighttestfasilitetene ved Groom Lake skal være en del av Air Force Flight Test Center som holder til på Edwards. Dette er ikke offisielt (fordi Area 51 ikke er offisiell..) men er nok uansett riktig. Og som sagt går det en tunnel mellom disse. Via Roswell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så nåede vi Godwins law!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg synes synd på alle dere som ikke er medlem av eliten og som ikke står på listen sammen med oss som får plass i den underjordiske basen på Svalbard.
På den annen side finnes det en mulighet til at vi kan komme til å gå i frø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ÜberScanFlyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Cemtrails" er vel på mange måter en fjær som ble til en hel hønsegård. Det ble vedgått (for herrens mange år siden) at luftvåpenet i USA hadde deltatt i/drev med eksperimenter ang. værpåvirkning, mm. Men derfra til dagens "det skjer over hele verden"-perspektiv er å tøye strikken i lengste laget. For ikke å glemme påstanden om at dette er noe som skjer i "USA, Cannada, Japan og i Europa". Greit, så det skjer altså ikke i Afrika, Oseania, Sør-Amerika og Asia (minus Japan)? Så hva da med alle de contrails som henger igjen høyt over nevnte kontinenter og som i form og adferd er helt lik påståtte "centrails" der slikt hevdes å foregå?
Omfanget av en slik konspirasjon (slik den hevdes å foregå) er også, som andre allerede har påpekt, av en slik størrelse at man burde kunne forvente en "lekkasje" fra innsiden i løpet av de siste 20-30 årene (alt etter som når man mener det hele begynte). Vi snakker om et minimum antall personer involvert pr. flyselskap, autoritetenes representatner på flyplassene, flygeledere, piloter, myndighetspersoner, ect, ect. For ikke å glemme etterettningsapparatet som evt. må til for å passe på at ingen slipper informasjon ut på avveie. Og teorien om CIA's angivelige hjernevask setter som krav at CIA har tillgang til et absolutt 100% sikkert og ufeilbarlig system for formålet, noe som lyder lite plausibelt med tanke på alle mulige andre systemer/oppfinnelser/ec. som "ikke kunne feile" gjennom historiens løp. Husk at "båten som ikke kunne synke" nå ligger på havets bunn. Så med tanke på alle mulige små-konspirasjoner som alltid kommer frem i lyset, så virker det i overkant utrolig at en "konspirasjon" som nødvendigvis må involvere flere tusen mennesker verden over får gå sin gang uten at noen på innsiden roper et "varsko". Det blir rett og slett for utrolig!
![]() |
#78 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Han Haarper C. Bilderberg må være kompis av en kollega av meg. Kollegaen min kalles ufo-Arne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
For å være litt seriøs her, tror dere at julenissen også sprer dette fæle stoffet når han er ute å flyr med sleden sin?
![]() |
#80 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |