![]() |
|
![]() |
#13 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
Rekkeviden er ikke bare begrenset med MTOW av flyet selv, men ogsa litt via den flyplass som man flyr fra og de karakteristika man finner der... Dette ble hovedgrunnen hvorfor LH trakk sine A330 fra DUS...
Og det hva vi snakker her om er full payload range. Teoretisk rekkevide er langt lengre, men da bytter man payload mot fuel og dermed blir flygningen stadig mindre ökonomisk.
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS bestiller 1 A330-300, levering 2019 - SE-REH | EBGflyer | Flyforum | 116 | 07-08-2019 16:37 |
WANTED! 1:400 Aeroclassics (Big Bus) SAS a330-300 SE-REE | Robert | Samlerhjørnet | 2 | 02-03-2017 19:32 |
SAS Nyhet: Hogan A330-300 1:200 | LN-MOW | Samlerhjørnet | 0 | 17-07-2014 21:01 |
Rad 13 på fly (splittet fra Benplass på Norwegian 737-300) | L-1011 | Småprat | 4 | 13-03-2011 20:22 |
High above - SAS A330-300! | OSL Inside | Flyforum | 1 | 09-03-2005 12:00 |