![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Små touch utgjør hele forskjellen.
FRA-OSL som eneste passasjer i Business i fjor. Ikke bare åpnet hun Champagne-flasken, men hun hadde t.o.m. knytt en hvit serviett på flasken, akkurat som på fin restaurant. Topp service hele turen, og hun var ikke interessert i å leke "galley-gjemsel". Storkoste meg ombord! OSL-ZRH-OSL som jeg beskriv i en Trip Report for litt siden. I utgangspunktet god service, men manglende gardinbruk ødela mye av inntrykket p.g.a. toalettrekere. Har noen nye turer i intraeuropeisk C med SAS i tiden fremover. Skal selvsagt medbringe toalettrekingstelleapparatet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nå sist OSL-DUB på fredag, to rader C og to rader Y uten noen gardin foran Y eller M. Det var stor pågang fra M på det fremre toalettet helt fra setebelte lyset ble slukket. På returen CPH-DUB var det en rad C og to rader Y, her derimot var gardinen plassert mellom Y og M og den ble trukket helt for oppe i luften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Naa skal jeg ikke dra traaden off topic, men mener det var ams-osl, maaske ams-cph, hvor en av flyvertinnene faktisk kom bakfra og ba en ''toalettreker'' om aa benytte bakre toalett. Saa noen tar til og med tak i dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=101892 Reiser til LHR i C til helgen, så blir spennende å se hvordan det funker da |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjekt å vite, da var det en logikk i det
![]() Besetningen var for øvrig meget bra, av den typen der man ikke trengte å spørre om påfyll av drikke, norske aviser osv osv. Det eneste var at gardinen ikke ble trukket for, noe som førte til en god del "toalettrekkere". Er det over grensen å påpeke til crew at gardinen faktisk skal trekkes for, eller hva tenker dere andre? Når man (eller arbeidsgiver) betaler såpass mye for en billett, burde det nesten være lov å gi beskjed.
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Medium bruges på ruter til bl.a. MAN, DUB, ZRH og HEL (da vi selv fløj den). Flyvninger på omkring 1½-1.45. Her tilbydes hot towels og serverers et større koldt måltid med varmt brød, drikkevarer og kaffe og te. I Y serveres en boks med enten smørrebrød eller salat, noget kød og en dessert, drikke, kaffe/te. Om morgenen serveres i Y frokost med varmt brød, kaffe og te. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg sier meg helt enig med deg, SAS CC.
SAS leverer definitivt et av de beste (om ikke det beste i mine øyne) produktet på intra-europeisk Business dersom alt fungerer som det skal ![]() Takk også for ytterlige utfylling om de andre serviceoppleggene!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ønsker ikke konkurrere med Norwegian mellom Europa og Asia | LN-VLE | Flyforum | 53 | 05-06-2013 23:11 |
Boeing 777-300 mellom Nord-Amerika og Europa? | LN-REF | Småprat | 16 | 23-03-2012 14:36 |
Det gode liv i EU - en rundtur i Mellom-Europa | Discus | TripReports | 16 | 01-11-2008 06:36 |
Oekt reiselyst mellom USA og Europa | LN-MOW | Flyforum | 0 | 11-07-2006 14:42 |