Quote:
Originally Posted by Polaris
Jeg vil tro det er litt flaut også; for OM du får sitte i cockpit på bakgrunn av flyskrekk bruker pilotene ofte tid på å forklare ting for deg, spørre hvorfor du er redd og være oppriktig interessert. Hvis du sitter der og egentlig er kjempeoppspilt og/eller plutselig kan alt de forteller deg, så er du gjennomskuet ganske kjapt...  Eller det kommer turbulens og du virker fullstendig uaffektert
Spør og begrunn ærlig, så får det være opp til de du spør om de anser deg som allright nok til å sitte innpå dem på jobb i en 2-3 timer. Oddsen er ikke noe mindre enn om du sier du har flyskrekk. Eneste som øker oddsen er ID-kort, standby-reiser og bekjentskaper i selskapet. Vil eg tru.
|
Er det egentlig vanlig prosedyre å la folk med flyskrekk sitte i cockpit? Kan ikke se for meg at det er noe sjakktrekk med tanke på eventuelle situasjoner som kan oppstå (Les: turbulens, tekniske problemer osv). Da er det vel langt smartere at de i kabinen vier litt ekstra oppmerksomhet til vedkommende.
OT: ID-kort er tingen!