![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Forrige gang på EWR ( 5. Mars ) , er her nå , taxet vi forbi en meget skitten 330 med møkkastriper, var det SE-REE , husker ikke eksakt reg. Gammel ren LH 744, så Air India, Jet , AF etc... Etc alle rene...
Kun SK var skitten. Alle UA slevfølgelig.. Litt lenger bort skinnende rene FedEx DC 10, 727.... Hva tenker folk som skal ut å reise ? Er det så dårlig stell med økonomien ? |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2006
Posts: 393
|
![]()
Det er noen skittgriser,dårlig PR for SAS.
Selv da Braathens tapte penger holt de flyene rene og pene innvendig som utvendig. SAS burde greie å holde de rene innvendig og ikke minst utvendig,NØFF NØFF |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2009
Location: RSY
Posts: 973
|
![]()
Nå har det seg desverre slik at SAS valgte et fargeskjema som i utgangspunktet ser skittent ut, i visse settinger ser gråfargen ut som en hvit maskin som er dritt-skitten (eh, nytt ord...?).
Se vedlagt bilde, denne maskinen er på takeoff CPH... Altså starter den sitt virke som svært, svært skitten... http://haraldo.smugmug.com/SAS/A330-...QMRWH&lb=1&s=A H
__________________
Eg har ingen signature... |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
Location: Drammen
Posts: 854
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2010
Location: Copenhagen and Risskov, Aarhus
Posts: 266
|
![]()
Cockpit vinduerne er dækket til for at holde varmen ude.. Det samme er procedure i kabinen på i den varme sæson, at alle window blinds trækkes ned når alle passagererne har forladt flyet og det står på bakken.
|
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
Location: Drammen
Posts: 854
|
![]()
Jeg tenkte også med en gang at det hadde noe med varmen å gjøre, men nå var det ikke spesielt varmt denne dagen i New York, overskyet og kanskje 15 grader. Og bildet er tatt ca kl 18.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jan 2010
Location: Øvre romerike
Posts: 2,018
|
![]() Quote:
Kjapt, enkelt osv. Å selv om klokken var 18, kan det være at flyet landet rundt klokken 13. Å skulle solen titte frem, blir det fort badstue, spesielt i cockpit. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
Join Date: Dec 2009
Location: Midt i gryta
Posts: 2,004
|
![]()
For rullegardiner i cockpit gjelder det vel også å skjerme IDU skjermer o.l. mot direkte sollys?
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagens: Her trengs det både maling og vask? | Someone | Bilder & foto | 5 | 29-04-2010 16:03 |
trenger muligens en vask.. | rampen | Bilder & foto | 8 | 09-12-2007 01:19 |
SAS Bagasje-service ! | linium | Flyforum | 4 | 26-10-2007 12:27 |
SAS relanserer service | imm | Flyforum | 40 | 09-09-2007 04:12 |
Siden vi snakker om vask ... | LN-MOW | Flyforum | 5 | 06-05-2005 02:48 |