![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,116
|
![]()
Nå har jo denne ligget på tegnebrettet ganske lenge, mens Boeing har vært mer en opptatt med enkelte andre "utfordringer" i 787 programmet. Har jeg forstått det riktig så er en -10er litt mer komplisert enn bare en forlengelse av -9, da det må gjøres endel for å oppnå en tilfredsstillende MTOW? Blant annet så trengs det vel et større understell?
Last edited by Someone; 23-02-2012 at 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing vurderer 'SUPERMAX' -> 737-10MAX lansert | LN-MOW | Flyforum | 66 | 20-06-2024 05:32 |
Boeing 787-822 eller 787-224 Dreamliner? | SE-SAM | Samlerhjørnet | 4 | 08-01-2011 14:57 |
Boeing vurderer å stoppe 787-3 inntil videre | Trety | Flyforum | 6 | 23-02-2008 15:35 |
Boeing har lansert Y1 internt | LN-KGL | Flyforum | 17 | 01-12-2005 06:38 |
Bangkok Airways vurderer 787 vs. A350 | Trety | Flyforum | 6 | 15-11-2005 07:57 |