![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
FL har vel sånn sett to høysesonger, sommer og vinter. Fant billetter til undertegnede og a' mor t/r OSL-MCO til under 3500,- per pers noe som er det rimeligste jeg har funnet på det strekket. Dette er for reise i feb/mars 2012, billett ble bestilt november 2011.
Business er ikke dumt det heller, sjekk ut operating carrier, kan jo være DL, AF eller KL. AF har forøvrig en direkterute til MCO fra Paris som kan være lur å sjekke ut.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Florida har strengt tatt ikke høysesong på sommeren, spesielt sensommeren og høst pga hurricanseason. Sesongen er vinter og vår, men husk også at sesongvariasjonene til turiststedene i Florida er lave.
Også siden fly mot USA er populært i hele sommertiden, så vil billetter den veien ofte være dyrt likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tenkte vel mest på at Florida er poppis for europeere om vinteren/tidlig vår, mens det er for det meste retirees og andre amerikanere som reiser dit om sommeren for å svette ihjel.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Enig med Fnate, du får ikke bare "litt bedre" seter. Vet ikke om det er full lie-flat på KLM, men jeg sover godt også uten, som f.eks. hos SK og LH (etter noen glass rødvin vel og merke). En annen ting loungetilgang på hjemmeveien hvor jeg pleier å ta en dusj og skifte klær under mellomlanding i Europa, og vips så er man klar for en ny (arbeids) dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA sommeren 2013, flybilletter anyone? | staale | Reiseforum | 12 | 24-10-2012 23:58 |
Hotellstrategi USA sommeren 2013 | FlyBazz | Reiseforum | 7 | 21-10-2012 17:55 |
Alltid billigere å bestille t/r til USA? | BårdK | Reiseforum | 12 | 28-09-2010 21:56 |
Bestille flybilletter på wias | hurvert | Reiseforum | 10 | 13-08-2010 21:13 |
Fleksible flybilletter til USA. | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 30-07-2010 12:58 |