Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 15-01-2012, 00:38   #1
Mjolnir
ScanFlyer Gold
 
Mjolnir's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: SVG
Posts: 1,833
Default Re: Airbus 388 F OSL-FRA-NRT/retur

Virket ikke som en spesielt masochistisk måte å reise på

Trodde nye F hos Lufthansa hadde separate senger ved siden av setet?
Mjolnir is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2012, 00:58   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 6,209
Default Re: Airbus 388 F OSL-FRA-NRT/retur

Quote:
Originally Posted by Mjolnir View Post
Virket ikke som en spesielt masochistisk måte å reise på

Trodde nye F hos Lufthansa hadde separate senger ved siden av setet?
Boeing 747ene som har nye seter har det, ingen av de andre flytypene har det. Uansett så er Airbus 380 en svært behagelig måte å reise på.
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 15-01-2012, 14:01   #3
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,714
Default Re: Airbus 388 F OSL-FRA-NRT/retur

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Er du i F justerer de mer enn gjerne temperaturen
Ja, dersom de får det til. De forsøkte og beklaget, og kom ned til 26C fra 28C. Og som nevnt - helt stillestående luft så noe galt en eller annen plass var det. Temperaturen og lufta var som nevnt MYE bedre bare man fikk forbid de tykke gardinene som "forselglet" f-kabinen.

Var også en visitt på flightdeck, og der viste instrumentene 25C i aft-business. I cargo var det 16-18C, mulig man skulle tatt med dyna ned i kjelleren
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is online now   Reply With Quote
Old 15-01-2012, 15:16   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 6,209
Default Re: Airbus 388 F OSL-FRA-NRT/retur

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
Ja, dersom de får det til. De forsøkte og beklaget, og kom ned til 26C fra 28C. Og som nevnt - helt stillestående luft så noe galt en eller annen plass var det. Temperaturen og lufta var som nevnt MYE bedre bare man fikk forbid de tykke gardinene som "forselglet" f-kabinen.

Var også en visitt på flightdeck, og der viste instrumentene 25C i aft-business. I cargo var det 16-18C, mulig man skulle tatt med dyna ned i kjelleren
Men som sagt så var det null problem med mine flygninger nå så mulig det var et teknisk problem på det faktiske flyet du fløy med. Det ble sikkert rapportert inn etter landing i FRA så teknikerne kunne ta over.

Jeg greide å ødelegge IFE skjermen på setet mitt da jeg fløy Airbus 346 i sommer til ICN i F på LH. Ble skikkelig redd for at jeg måtte betale masse penger, men neida, kabinbetjeninga sa at det var mat for teknikerne å reparere.

Last edited by Hypern; 15-01-2012 at 15:22.
Hypern is online now   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Novair OSL-SSH-OSL, nå også med retur rapporten Vede TripReports 14 02-04-2010 10:58
OSL-BKK-DPS-HKG-NRT-CPH-OSL TG-CX-JL-SK Jarlabanke Vking TripReports 23 23-08-2009 17:57
Big in Japan II: OSL-CPH-NRT// HND-HIJ// NRT-CPH-OSL jb1 TripReports 6 29-01-2009 17:54
NRT-CPH-OSL Holmion TripReports 8 30-10-2007 12:44


All times are GMT +2. The time now is 12:41.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.