![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Virket ikke som en spesielt masochistisk måte å reise på
![]() Trodde nye F hos Lufthansa hadde separate senger ved siden av setet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Boeing 747ene som har nye seter har det, ingen av de andre flytypene har det. Uansett så er Airbus 380 en svært behagelig måte å reise på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, dersom de får det til. De forsøkte og beklaget, og kom ned til 26C fra 28C. Og som nevnt - helt stillestående luft så noe galt en eller annen plass var det. Temperaturen og lufta var som nevnt MYE bedre bare man fikk forbid de tykke gardinene som "forselglet" f-kabinen.
Var også en visitt på flightdeck, og der viste instrumentene 25C i aft-business. I cargo var det 16-18C, mulig man skulle tatt med dyna ned i kjelleren ![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Jeg greide å ødelegge IFE skjermen på setet mitt da jeg fløy Airbus 346 i sommer til ICN i F på LH. Ble skikkelig redd for at jeg måtte betale masse penger, men neida, kabinbetjeninga sa at det var mat for teknikerne å reparere. Last edited by Hypern; 15-01-2012 at 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Novair OSL-SSH-OSL, nå også med retur rapporten | Vede | TripReports | 14 | 02-04-2010 10:58 |
OSL-BKK-DPS-HKG-NRT-CPH-OSL TG-CX-JL-SK | Jarlabanke Vking | TripReports | 23 | 23-08-2009 17:57 |
Big in Japan II: OSL-CPH-NRT// HND-HIJ// NRT-CPH-OSL | jb1 | TripReports | 6 | 29-01-2009 17:54 |
NRT-CPH-OSL | Holmion | TripReports | 8 | 30-10-2007 12:44 |