Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-01-2012, 23:49   #1
Earlybird.
ScanFlyer Silver

Default Re: Sosial dumping på FOT-anbudet? (Splitta frå "Nytt anbud ute for FOT-rutene")

Selvom markedet er slik det er i dag, betyr det at vi skal bare sette seg ned og akseptere det?

"Du vet hva du gikk til når du tok en pilotutdannelse".. bla bla bla

Det endrer ikke det faktum at piloter blir utnyttet i dag.

Det er sosialt uakseptert å godta sosial dumping eller utnyttelse av mennesker. Det burde også være det i flybransjen. I alle bransjer!

Jeg syns vi skal velge å ikke akseptere markedet slik det er i dag, det er første steg i å oppnå endring.

Er en del innlegg her om å "stikke fingern i jorda og bare akseptere verden slik den er". Fint hvis alle hadde den hodningen. Ville vi sikkert vært langt.

Jeg holder en knapp på WF til uka... Man kan ikke ta for gitt sikkerheten og kvaliteten som WF leverer i de ekstremt krevende operasjonene.
Earlybird. is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2012, 11:06   #2
LN-TIB
ScanFlyer Molded

Default Re: Sosial dumping på FOT-anbudet? (Splitta frå "Nytt anbud ute for FOT-rutene")

Quote:
Originally Posted by Earlybird. View Post
Jeg holder en knapp på WF til uka... Man kan ikke ta for gitt sikkerheten og kvaliteten som WF leverer i de ekstremt krevende operasjonene.
Er det antydet at svaret skal foreligge til uken?

LN-TIB is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2012, 11:13   #3
Earlybird.
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by LN-TIB View Post
Er det antydet at svaret skal foreligge til uken?
Sist kom det 9. januar, så bare spekulasjoner fra min side...

I et tidligere innlegg er det en som antyder at WF bare ligger på latsiden siden de har anbudsruter. Disse rutene utgjør 40% av driften til WF. 60% av driften er helt vanlig konkurranse med andre selskaper. Tror noen virkelig at WF bare slapper av og ikke er innovative??
Earlybird. is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules