![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Som de lfeste på forumet her påpeker er det bedre å kjøpe mat en å få crap gratis. Maten på CO/UA synes jeg er temmelig dårlig. Regner med trådtarter har råd til et par øl av egen lomme så sant han ikke skal drikke seg kanakkas ![]() MEN . FI vil aldri overgå en direkterute, men det har jeg heller aldri ment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Joda. I utganspunktet startet jeg tråden for å få synspunkter på de to selskapene, før jeg endret tittelen til å også spørre etter andre forslag. FI er desidert billigst: 2605 NOK. Da har jeg dagflight over til KEF, og ettermiddagsflight videre, etter over en halv dag på Island. Da kommer hotell i tillegg. Forøvrig gøy å søke på priser på Hilton i Reykjavik, og se at de skal ha rundt 30.000 kroner per natt ![]() AB er neste, til 2676, men så velger man litt seter og sånt.. Der er jeg egentlig litt i tvil over hva jeg bør gjøre. På en dummybooking jeg gjorde, måtte jeg betale for setevalg, men må jeg fortsatt det når de blir med i OW? Den "ideelle" FI-routingen, med nattflight til KEF og en drøy times connection koster 3342 - og det er nok den jeg går mot, akkurat nå. Evt. så skal Aeroflot ha litt over 4000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Poenget mitt uansett var et det ikke er "søppel", tvert i mot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hå hå håååå, da snakker du rimelig hard landing med cross winds for å si det sånn. Det er hard core å gå fra BA F til Aeroflot Monkey.
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvorfor er enveisbillettene til DUB så mye billigere enn f.eks. OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Samme for meg, fløy Oslo-sfb med fi mars ifjord på economy comfort, og var helddig å få business seter. Det er imidlertid første og siste gang. Elendig service, dårlig utvalg og smak på mat. Betaler helle 1000 kroner mer for en tur retur billett å kaster returbilletten med noen andre neste gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter litt søking fant jeg ut at Singapore Airlines har en daglig rute mellom JFK og FRA. Ruten opereres med A380. Koster 541 USD en vei, bookes her. Separat billett med SAS til OSL får du for 467 kroner, så det blir vel 3700 kroner totalt
![]() Lover deg at Singapore Airlines sin A380 er verdt litt mer penger enn Icelandair 757 ![]() Last edited by bgo-flyer; 02-01-2012 at 20:26. Reason: billett til osl |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Last edited by Tommy777; 02-01-2012 at 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og vips var man booket på en franksprodusert hval med singaporske skilter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tur!
![]() Har du fått deg billett til Oslo også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
critical mind
|
![]()
Hei,
Bare pröv oss i AB og var noe cabin-produkt. Innen Juni vil fleste-parten av vare A330 bli oppgradert. Det lönner seg definitiv, dersom du far de nye stoler & cabin. Og dersom du skal lengre vest, vi flyr snart ogsa til LAX... ![]()
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Fikk booket en bonsubillett med BA via LHR, med overnatting der underveis. Detta blir nok morsomt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den kostet 467 når jeg søkte ca 1945
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, jeg søkte på den 23. fra JFK, og 24. fra FRA. Kjipt at billetten forsvant akkurat da, men du kommer deg nok fra Frankfurt til Oslo på en søndag uansett
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Med din 767 flaks kommer du til å bli re-routet via Bergamo og 06:00 avgangen til Ryanair.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gulfstream 4 fra NYC til OSL, 17. mai - ankomst ca 23:47 | jcnorway | Register- og ATC-Forum | 2 | 18-05-2015 12:06 |
Air Berlin nå med lounge på OSL og andre OneWorld fordeler | Discus | Reiseforum | 20 | 21-03-2014 14:56 |
Air Berlin fra OSL til Nordpolen | Toffen | Småprat | 1 | 30-10-2013 10:31 |
Ideer til utnyttelse av reisesjekker fra SAS til Canada. | aannoonnyymm | Reiseforum | 5 | 17-01-2013 19:23 |
Air berlin øker til 2 daglige fra Osl | MartinL | Flyforum | 18 | 04-01-2010 11:45 |