![]() |
|
![]() |
#14 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
Bare for a gi noen kostnads-indikasjoner.
En flight SIN-CPH tom koster ca. 3-4 Mio. NOK one way. En D-Check av en A340 vil ta litt i underkant av 100.000 man-hours. Common labour rate in Europe is ~90US$/time. Ergo koster samlet labour ca. 9 Mio. US$. Regner man dette om til NOK sa er dette omlag 55 Mio. NOK. Og med de labour-rater som man har i SIN, som er ca en halvdel av dette hva vi ser i Europa, sa sparer man en betydelig sum. (Pa den annen side kan man ogsa argumentere at de gutta der nede har en extremt höy kvalitaet, de har FSP capabilities og de er ofte hurtigere siden de har ikke sa store problemer a jobbe under helgen som mange i Europa har...).
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK9136 SIN-CPH (9/DEC/2013)? | EKGH | Register- og ATC-Forum | 4 | 09-12-2013 15:33 |
Versjon 772ER CPH-SIN seating | SQ 777 | Reiseforum | 14 | 07-07-2013 05:38 |
Singapore Airlines seteconfig business CPH-SIN? | Extra230 | Reiseforum | 9 | 07-05-2013 20:41 |
Singapore øker på SIN-CPH | Someone | Flyforum | 10 | 14-11-2012 11:29 |
SVG-CPH-SIN-DPS 010809 | staale | TripReports | 6 | 04-08-2009 12:59 |