![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Det er måten man får tjent pengene på som her diskuteres, og noen ganger må man investere for å tjene penger, være seg i harde ting som fly eller myke ting som folk. Så la oss ikke vri denne debatten over til en diskusjon om det at noen vil tjene penger eller om det er riktig å tjene penger - fokuser heller på måten man ønsker å tjene pengene på. (Hvis du mener at det å tjene penger på en investering ikke er viktig, så skal jeg passe på pengene dine mot et lite gebyr, og du får selvfølgelig null rente og sikkerhet ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Oh the irony... |
|
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Men det må allikevel være en enkel måte for DY å sile ut de pilotene de ikke vil ha?
|
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Når det gjelder mine penger så har du nok riktig som du skriver, null rente og sikkerhet. Jeg fikk vel ca 100 kr i renter på mine kontoer i fjor, men betalte vel til sammenligning ett par tusen i gebyrer, så ingen tvil at banken vinner ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
At selskaper går konkurs/legger ned er nok en naturlig del av forretningslivet. Kjedelig for de det angår, selvsagt, men nesten uunngåelig. Hva angår Bergesen så vet jeg ikke hvor mange nordmenn som er igjen nå som de er en del av et internasjonalt selskap. Last edited by TOS; 27-11-2011 at 12:03. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |