![]() |
|
![]() |
#481 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Excuse me !!. Er lat i kveld, og orker ikke lete i gjennom alle poster.
Har tenkt å brenne mine poeng i "banken" på MNL. Har KVS og kan finne ut alt, med lurer på om noen som har brent dem til MNL av og kan gi tips fra hvilken port of entry i Asia en bør velge for å ha best longhaul fra Europa... Har selv lyst på ICN og OZ/LH. Så faktisk OZ også flyr til Clark, men ikke dit. ![]() Vil senere komme med litt betraktninger om at CRK muligens blir neste MNL .... ![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har selv fløyet et par ganger til CRK via ICN. Ser at OZ flyr til MNL to ganger daglig også, så ICN er jo et bra utgangspunkt hvis man finner ledige seter.
Tida går framover, selv på Filippinene, og de har jammen fått innstallert gangbroer på CRK. ICN er en meget hyggelig flyplass. Og siden jeg la inn en omvei via PVG på siste tur ut, og via NRT på tur hjem, fikk jeg fly OZ i F fra PVG til ICN. Eller er det jo stadig ledige F seter på SIN-MNL, med fire avganger daglig. Problemet er jo å finne noe til SIN herfra. Men kanskje via ICN eller PVG til SIN? Jeg fløy motsatt i vinter, og F loungen i SIN er jo ikke å forrakte. |
![]() |
![]() |
#483 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SIN-MNL F med SQ ????
|
![]() |
![]() |
#484 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde FRA - ICN (F) CEB (B) med samme retur i Juli. Skal ha samme rute nå i November Desember. I Mai blir det nok FRA - SIN (F) MNL (F) og retur CEB - ICN - FRA igjen. Helt kurant det.
|
![]() |
![]() |
#485 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Også fra MUC er awardseter direkte til SIN vanskelige å oppdrive. Det henger vel sammen med at de faktisk selger ut en del F seter til SIN. Man bør vel faktisk være litt mer kreativ. Bruk LX eller LH til PVG/BKK feks. Er greit med tilgjengelighet til PVG fra begge steder. BKK er noe mer krøkkete, men også der er det greit å oppdrive på LX iallefall. LH noe mer vanskelig. Flyr du til PVG på LH bør du ta flighten med Boeing 747. Sjansen er faktisk stor for at du får det nye F interiøret med seperat seng. Last edited by Hypern; 30-10-2011 at 09:20. |
|
![]() |
![]() |
#486 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#487 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for tips, vil bestille 300 dager i forveien fra returdato. Men er meget komfortabel med ICN og LH/OZ. Ikke planlagt stopover. Men ser ikke bort fra å prøve LX en vei.
|
![]() |
![]() |
#488 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Yup. De to gangene jeg fløy motsatt var det litt alderskommen innredning i en 777-200.
Og maten var vel heller ikke en høydare. Fikk like god mat på ICN-CRK i biz. Men F loungen i SIN er en absolutt høydare! Er som regel ledige seter via PVG. Jeg liker ikke den plassen, og prøver å unngå den. Pga at transit ikke eksisterer. Man må fylle ut immigration, hente bagasje og rusle opp og sjekke inn igjen. Sist gang jeg gjorde det brukte jeg 45 min på å stå i kø to ganger (passkontroll begge veier). NRT er toppers! Vi hadde delay fra ICN, og det var kun 45 min connection. Det sto ei dame med mitt navn på, og siden jeg var først ut, tok det kun 15 min fra jeg forlot OZ maskinen til jeg satt i LH 2A med en sjampis. Service det! |
![]() |
![]() |
#489 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for den janarne101. Elsker ICN og går for den bortsett for muligheten med LX og prøve den. Uansett tidligste avgang er 17. okt 2012. Trenger noen småpoeng ved å øke fra 100.000 til 110.000.
Men IKKE CRK... 2-3 timer dit ( hadde tre timer i forrige uke til CRK fra byen, men låst helt i Makati, som vanlig ![]() Men da med "gratis" ( kr 360 en vei for to med valgt sete og 2x20 kg ) AirAsia til KUL... Da er det verd det... Og AirAsia er topp til tross for 29.5 " i følge Seatguru. Ingen problem med 3.5 time med dem. Herlig Nasi Lemak til kr 22... Beste måltid på lenge på short-haul fly... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, glemte en ting. Ser på ANA at det som regel er de to første avgangene fra SIN til MNL som har ledige F seter, kl 9.30 og 12.10
Går jo en SQ maskin fra PVG kl 00.10 som er i SIN på morgenen. Eller kanskje via BKK? Er jo mange maskiner fra Europa som lander tidlig i BKK. Og så har man en TG flight derfra til SIN kl 8.00, og den lander 11.15. Da har man 55 min til å bytte flight. |
![]() |
![]() |
#491 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Venter bare på neste tilbud nå...:P
|
![]() |
![]() |
#492 |
Amatør
|
![]()
Hva forventer du totalen vil koste da iaff? Ser for meg en tur til Asia.
*Venter også på neste tilbud, som jomfrureisende i F.....* |
![]() |
![]() |
#493 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Så kommer vel litt skatter i tillegg ved booking, betalte ca 520kr sist jeg booket. |
|
![]() |
![]() |
#494 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Det er ryddet en del og blir ryddet en del her (dvs. slettet). Ting som er direkte relatert til USairways-tilbudet hører hjemme i denne tråden (kjøp av mil, lovlige routinger osv. osv) Planlegging av feriesteder, andre selskapers komfort på F-klasse, C-klasse osv. skal i egne tråder. Da får man bedre svar (for ikke alle gidder å lese denne tråden), og det er enklere å få med seg fakta her og der. </mod>
#495 | |
Flysitter
|
![]()
Hmm. Ser ut som man om litt må ringe til USA å bestille:
Quote:
400 nyansatte kan gi mange rare tolkninger av reglene |
|
![]() |
![]() |
#496 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#497 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#498 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det ikke det? Hos UA kan man ikke betale med norsk kredittkort hvis man ringer det amerikanske tlf nummeret. Man må ringe norsk eller ihvertfall europeisk tlf nummer. Ville tro det var det samme hos US ?
|
![]() |
![]() |
#499 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har ringt direkte til USA-kontoret uten problemer. Er flere andre her som har gjort det samme, så med mindre de har lagt restriksjoner på dette nylig så skal det være mulig.
#500 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har det noe å si når på døgnet man ringer 800nr?
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |