![]() |
|
![]() |
#461 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har gjort en bestilling allerede, men må uansett forandre dato på denne og punge ut med 150usd, så tenkte å se på litt mer friske routinger også.
ICN - FRA - OSL er ledig. PVG - ICN er også ledig, men jeg lurer på om jeg kan få til å booke PVG - SIN - ICN, eller PVG - SIN - TPE -ICN på veien fra PVG til ICN. Hva er erfaringene hvis man kommer med slike forslag, godtar de det, eller er det bare hvis de ikke finner noe enklere/kortere vei ledig at de går med på dette? Andre tips til kreative routinger? Det er ledig LH PVG - FRA, LX PVG -ZHR (men for tidlig på morgenen), OZ og LH ICN - FRA, i F. |
![]() |
![]() |
#462 |
Flysitter
|
![]()
Funnet ledige plasser i C OSL-FRA-HND(stoppover)-SIN(dest)-IST-OSL
Er dette en lovlig routing? Veit C ikke er beste utnyttelse av miles men så gira på B787 og da blir det liten mulighet til First. |
![]() |
![]() |
#463 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#464 |
Flysitter
|
![]()
Men er det noen regel som sier at oppholdet på stoppover må være kortere enn oppholdet på destinasjon? Syns klimaet i SIN virker mere fristende en Tokyo i Februar
|
![]() |
![]() |
#465 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Fikk mail fra Us Airways idag "There has been a schedule change to your reservation. Please call our Reservations Department for an update on your itinerary."
Usj, fikk sikkert ikke fly first hos Asiana likevel tenker jeg og leter opp alternatve routinger før jeg ringer dem... Den siste flighten med SAS er flyttet 15 minutter, det var alt. Kundebehandleren sier han skal maile meg endringen. Det var da en merkelig ressursbruk. Og en uting å skremme folk slik. ![]() Edit: Og på oppdateringen jeg mottar står det fortsatt "OZ CNTRL". Er det normalt etter så lang tid? ![]()
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 20-10-2011 at 21:04. |
![]() |
![]() |
#467 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#468 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
fikk og mail i dag jeg og fra us airways. De flyr ikke lengere ICN-FRA så må fly ICN-MUC-FRA-OSL var ingen ledige seter MUC-OSL. Men da får jeg isteden drømme om porsche transfer i MUC da...
|
![]() |
![]() |
#469 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hvem flyr ikke lengere ICN-FRA?
Prøvde å kontakte SAS da US Airways av seg selv har gitt meg et sete jeg ikke ønsker hos SAS. Hos SAS så syntes de det var normalt at websiten deres viste en blank side når jeg prøvde å se reservasjonen der og reservering av sete var noe SAS ikke tilbød. De kunne "se" min reservasjon, men ba meg ringe til "reiseselskapet". Når jeg spurte om dette ikke var SAS sa vedkommende "Nei, det er deg". ![]()
#470 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#471 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
og, på min reservasjon har det kommet opp sete på alle flightene selv om jeg ikke har gjort noe med dette. |
|
![]() |
![]() |
#473 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Last edited by pingo; 21-10-2011 at 13:56. |
|
![]() |
![]() |
#474 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#475 |
Amatør
|
![]()
Er det 11000 da? Sist lå 100k tilbudet på 1465 dollar + taxes som ble oppgitt til 500 - 1000 kr. Eller er det noe jeg har gått glipp av?
|
![]() |
![]() |
#476 |
Trangsynt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ikke noe å bekymre seg over om det stå CNTRL. Stod det på min ANA flight igår hele tiden og er ikke noe problem. Er bare reservasjonsbekreftelsen din som ikke lar seg oppdatere. Har CNTRL på morgendagen ICN-FRA flight uten at jeg er bekymret av den grunn
|
![]() |
![]() |
#478 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#479 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor bra tilgang er det paa first billetter? Gjelder tilbudet fortsatt?
#480 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |