![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra OSL. Sitter og venter på SK283 som skal ta meg hjem til BGO etter en episk festival i Reykjavík! Blir deilig å komme hjem kjenner jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Her skinner sola igjen i dag, fortsatt behagelig temperatur.
Treg start paa kontoruke, leilighetskomplekset man bor i bestemte seg for aa kutte vannet i morges, varselet kom kl 0700 ved heisen, saa da man skulle i dusjen litt senere, var det game over paa vannfronten. Heldigvis ingen reising denne uken foer fredag da man setter seg paa flyet med damen til Florida, helgen tilbringes paa Westin Diplomat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Free Luigi
|
![]()
Regn, regn, regn, men jeg trøster meg med at min karriere vokser på tross av regnet - og jeg har fått igjennom mitt første BILDE til en vitenskaplig artikkel. WOHO!
![]() Tenker jeg MÅ få booket billetter til julebordet i løpet av kvelden. Det er bare så sinnsykt tiltak å hente bankkortet opp hit i andre etasje. Mulig jeg kombinerer det med hundeluftings hvert øyeblikk. Have a good evening ![]()
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Oversheriffmesteren er savnet på jobb! Fredag vær han på jobb og estimert 1:15 forsinkelse ble til 0:25. I dag var han ikke på jobb, estimert 1t forsinkelse ble til 1:45t. Det må jo være en sammenheng med et slik statistisk grunnlag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var en ny arbeidsuke i gang ... og det er nydelig vær ute. Tror det blir daffing på terassen i kveld ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra ytre Romsdal! Første arbeidsdag i uken unnagjort på bare 13 timer! :-) Ny langdag i morgen 0645. Nå er det en time nett, så søvn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 11 | 22-07-2019 19:26 |
God morgen fra Tokyo | jcnorway | Flyforum | 14 | 11-07-2019 20:37 |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |