![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Konnichi wa fra Tokyo. En liten tur innom hotellet etter å ha startet dagen med sushi i Tsukiji. Meningen var å få gjort litt jobb i morgentimene, men siden vi har byttet mail fra Notes til Outlook i løpet av natten er mine gamle mail som jeg trengte foreløpig utilgjenglig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ikke helt våken enda men flyet går om litt over en time så det er bare å komme seg i gang. Fullstappet uke med masse reising denne uken - gleder meg allerede til helgen. Ha en flott mandag alle sammen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen(??!) fra Gjelleråsen..
På tide å komme seg ut av kassa og ned til Oslo sentrum, nærmere bestemt Møllergata for å erverve diverse fotoutstyr, i dag står en Canon 7D og litt diverse utstyr til min Nikon på lista. Satser på at det blir en D7000 til meg selv på onsdag! Ha en herlig dag godt folk!!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 17-10-2011 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Utbyggingen er godt i gang. En kjent flyspotter bygger lufthavn for harde livet
![]() Ha en fin start på uken.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Smestad. Her går turen straks ned til flytoget for å ta turen nordover til EVE igjen. Blir vel nok en hektisk uke, men på fredag er det endelig en ukes sommerferie. Skal bli godt! Når jeg skal få tatt de siste tre aner jeg ikke, men den tid den sorg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morrgen fra Forus!
Da var man på plass til å begynne en ny uke. Dagen fikk dog en ikke en fullt så god start på dagen, så man får de hvordan dagen utarter seg og eventuelt ta en telefon og få seg en time hos legen! Men, men, det er stille på jobb, og det er på tide å begynne å fikle med Citrix før man kan begynne å fikle med skikkelige ting. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Jobb og skole venter. Legger merke til at det går gale veien med lyset ute nå så får bare nyte dagslyset man har mens man kan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra lugar 10-313 på Pearl Seaways hvor man har fått i seg 4-5 timer søvn..damn it, det blir ALLTID seinere enn tenkt når man er på båttur! Hva er det med disse båtene..!?! Får ta en kjapp dusj og litt morgenmad før København bør befinne seg utenfor vinduene klar for en full dag.
Ha en riktig flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Radisson på OSL. Sovet dårlig pga. alt for store puter i senga. Frokosten er unnagjort, nå er det en dusj før jeg drar til BUD på utflukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra et grått og regntungt TOS, selv om det er meldt letter utover dagen.
Blir en uke på kontoret, og det er egentlig litt bra sånn at man får kommet seg ajour og gjort unna en del forefallende prosjektarbeid. T-37d til Thailandferie..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra OSL.
Etter en dårlig natts søvn, og en trang og fæl flytur med SK fra KRS til OSL er man straks klar for maxitaxi tur til Hjortnes og boarding på Color Fantasy for en rundtur til Kiel. Ha en fin uke! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Fensfjorden, natten skal tilbringes på Clarion airport hotel i Bergen, og jeg har allerede sjekket inn på morgendagens flyturer med BT.
Jeg greide heldigvis og sikre oss 4 A B & C med god benplass |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Bergstaden, tåka på vei bort og bygene på vei inn. Er vel bare å stålsette seg…
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et fuktig og disig Nærsnes. Først egg og bacon til brunsj, så en del arbeid utenfor huset. Dvs. rydde bort sommeren og gressklipperen og sjekke at snøfreseren virker.
Ha en fin dag!
![]() |
#15 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra OSL.
En liten pils før avgang med TK 1752 og 10 dager i Tyrkia. Ha en flott dag ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Værnes, hvor flight 4 av 5 på hjemreisen fra Atlanta er unnagjort. SAS fra Newark til Oslo var som alltid på rute, og leverte et meget godt produkt på sete 6 F til den nå litt trøtte bondemann fra nord. Skal bli godt å komme hjem etter 10 dager på reise. Heldigvis 2 dager til jeg skal på tur igjen ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Ble sovemorgen på meg etter en helg på farten. Men moro har det vært. Nå blir det vel litt indretjeneste, litt fotoredigering og litt rapportskriving som må fortsettes på.
Fint å tenke på at jeg har fri helt til fredag... ![]() Nespresso i koppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Argh...
Mandag med forbedringspotensiale de luxe. Hadde håpet på en tidlig kveld (via litt delegering på kvelden), men han jeg skulle delegere til er sykmeldt. Det betyr ikke bare at delegeringen utgår, men at jeg må gjøre et par andre ting alene i løpet av dagen, som han normalt kunne hjulpet meg med - i tillegg til en del andre "uforutsette" ting som har dukket opp. Jaja, en overlever vel denne dagen også. God mandag ønskes alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra kantina på LHR-T5. Ligger an til
Ha en fin dag.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 17-10-2011 at 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Søndre Nittedal.
Her har man fått seg et par timer på øyet etter en lang jobb helg som ble ganske mer hektisk enn planlagt. Men vi kom da igjennom denne helgen også. Nå er det et par fridager så man kan komme litt ajour i heimen. Nå er det bare to dager til Onsdag, og da er vi halvveis til helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 11 | 22-07-2019 19:26 |
God morgen fra Tokyo | jcnorway | Flyforum | 14 | 11-07-2019 20:37 |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
God fredag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 15 | 21-03-2015 09:22 |