![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
|
![]()
Tusen hjertelig takk! Utrolig hyggelig med slike
tilbakemeldinger!! SE-DYD: he he, 10 poeng til deg! ![]() FlyTAP: A321-100 vs. A321-200, er ikke noen eksteriøre forskjeller - men -100 versjonen ble aldri noen stor "hit" for Airbus. -100 modellen ble produsert i begrenset opplag, siden -200 modellen som kom ikke lenge etterpå; hadde bedre egenskaper. Bl.a. hadde -200 kan ta av med høyere vekt, lengre rekkevidde, bedre motorer, og en center fueltank (som ikke -100 modellen hadde overhodet). Derfor er A321-100 litt "morsom" å se, siden det er såpass lite av denne i forhold til -200. Av totalt ca. 656 stk. A321 (tall fra Airbus, pr. 31. juli 2011), er det kun ca. 78 stk. -100 modeller, resten er A321-200.
__________________
Mvh: Blackhawk If it's a BOEING??, I'm NOT going!!... Last edited by Blackhawk; 04-09-2011 at 14:03. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Amsterdam Schipol utvider med ny pir A | Someone | Flyforum | 10 | 04-07-2024 23:37 |
Mai 2015: Del:1 Amsterdam Schipol (AMS/EHAM) | Blackhawk | Bilder & foto | 21 | 05-06-2015 20:29 |
Mai2013: Del 2: AMS: Schipol+fly/2 x Jr.Suite: Radisson Blu | Blackhawk | Bilder & foto | 10 | 27-05-2013 20:42 |
Okt2012: Spotting/flyfoto: Amsterdam Schipol (Del2) | Blackhawk | Bilder & foto | 6 | 05-12-2012 23:01 |
Amsterdam: Schipol (AMS), Opel Insignia++, Del:2 | Blackhawk | Bilder & foto | 19 | 08-09-2011 13:47 |