![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Se på bekreftelsen "O" er F og "I" er C
|
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis du får opp at det er F tilgjengelig og får booket det så får du F. (Og har de ikke F på de nye 777ene så får du de "gamle" med suiter slik jeg tolker det.)
#143 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Når er reisen? Flyene med suiter skal tilbake til Jet Airways, men Turkish selger ikke first hvis de ikke tilbyr det.
|
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis det var ledig på F, så var det nok suiten. Ellers kommer det opp at det ikke er tilgjengelighet i F. Men sjekk uansett bekreftelsen fra US at alt er OK.
|
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Innholdet av de ulike F-produktene kan nå diskuteres her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=91328
#146 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Alltid lurt og sjekke det. Hadde "I" på en av langflygingene til neste tur. De hadde rotet selv , stress eller noe annet. Men rask fikset...
|
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det lov til å gjøre små endringer etter man har bestillt en tur, uten å betale ekstra for det? Jeg tenker på domestic flyene i Kina. Orginalt så er turen bestillt slik:
OSL-FRA-PVG PVG-PEK-HKG-IST-OSL Det jeg ønsker nå er: OSL-FRA-PVG-PEK-HKG-IST-OSL. Jeg tenker på å kjøpe en billett for penger opp til ULN. Derfor passer det best å dra fra PEK og ikke SHA.(ingen direkte og, dårlig forbindelser). |
![]() |
![]() |
#149 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
#150 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som vet om man kan bruke poeng for å bestille for flere personer? Dvs om man booke bonusreise for flere ved å bruke poeng fra kun 1 konto?
|
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Du kan booke for flere, enklere å gjøre det fra en konto enn fra to.
#152 |
Trangsynt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, man kan gi bort mil, men det koster penger så det lønner seg ikke (økonomisk) hvis det bare er snakk om å forenkle bookingen.
#154 |
Trangsynt
|
![]()
Okay, nei da skal jeg vel stå det over
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har jobbet endel med å sy sammen en rute til hawai via usa, ringte opp å skulle reservere, men det fallt fort i fisk. Alle første klasse legsene som viste ledig med Lufthansa kom ikke opp i systemt til US airways. Har degradert forventningene og prøver nå å sy sammen en business tur i stedet. Har i den forbindelse et spm. Stemmer det at hvis jeg benytter meg av F seter domestic usa så blir jeg belastet for First class hele turen? dvs 125 k poeng istedet for 1oo k poeng som det koster for business? Vanskelig å finne Business seter i usa men ofte ledig på F domestic.
#156 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#157 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#158 |
Trangsynt
|
![]()
F domestic hos US Airways er ihvertfall 100 000...
|
![]() |
![]() |
#159 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Planla litt dårlig ved bestilling av Dividend-reiser for familien.. skjønte ikke at to personer ikke kan være på samme PNR dersom de skal belaste turen sin fra hver sin Dividend-konto. Da jeg skulle bekrefte & betale, sa US Air-agenten at den eneste måten å få ordnet opp var å kansellere bestillingene og legge dem inn på nytt som separate bestillinger (bortsett fra å overføre miles mellom kontiene til en kostnad av US$500+ ). Så før jeg hadde fått tenkt meg om var reservasjonene kansellert, men plassene kom ikke tilbake. Så nå har familien splittet utreisedato, hviket ikke er så populært. Har vært innom ANA støtt og stadig siste døgn, men intet nytt. (LH BGO-FRA-EZE 30DEC2011)
Er det noen som har sett noe mønster i når/hvor ofte LH oppdaterer disponible bonusseter? |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vår første tur vi hadde hver vår ref, men nå på neste tur har vi samme selv om vi bruker to konti. Samme med to venner av meg...
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |