![]() |
|
![]() |
#61 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Fant kilden: Quote:
![]() |
#62 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Endelig så jeg en slik tråd før det var forsent. Så nå har man meldt seg inn, og 1 September skal det handles..
|
![]() |
![]() |
#63 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Yepp, men prisen er det samme som t/r, står i T&C:
Quote:
![]() |
#64 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Jeg er mer aktiv som leser enn skribent på forumet, håper noen nå kan hjelpe med et par spørsmål. Har sett tilsvarende tilbud fra US Airways tidligere og har ambisjoner om å utnytte denne kampanjen. 1. Har noen en link til hordan man melder seg inn i deres bonusprogram (Dividend Miles) ? 2. Jeg kunne tenke meg å reise Bergen-San Francisco-New York-Bergen (dvs. destinasjon SFO med stopover i New York på retur). Er dette mulig innenfor 100 000 miles i C-klasse ? Mener å ha lest i en tidligere tråd her at det er lettere å finne tilgjengelighet til Asia enn USA. Gjelder dette først og fremst billetter i F, eller er det vanskelig å finne tilgjengelighet også i C til USA ? På forhånd takk for svar. |
![]() |
![]() |
#65 |
Flysitter
|
![]()
1: https://membership.usairways.com/Cre...formation.aspx
2: C klasse er mulig med ANA tool å finne til USA og koster 100k divided miles(1375$) Husk det må gå 12 dager ifra du melder deg inn til du kan kjøpe miles ANA: https://www.ana.co.jp/asw/index.jsp?type=e Meld deg inn, Gå til ANA milage club-->award reservation-->log inn-->ANA international awards-->legg inn en gyldig routing(f.eks Beijing-Tokyo) så kan du trykke på "use Star alliance members" Last edited by jameson82; 10-08-2011 at 01:38. |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Woha!
Da har jeg omsider fått ut finger'n og kjøpt 50000 miles (+ 50.000 bonus). Jeg vil anta at jeg nå bør finne meg en routing via ANA eller ExpertFlyer. Når jeg har funnet rutingen med ledig kapasitet, er det da bare å ringe US og booke hos de? Er det noen som har en oppskrift på hvordan man leter fram ruting og ledige seter, annet enn å henvise til ANA? |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg vil anbefale folk å lese gjennom den første tråden om 100% promo. Litt dumt hvis denne tråden kun blir en repetisjon av spørsmål som er spurt og besvart flere ganger tidligere.
Skal man først fly såpass billig, så må man jo gjøre en innsats selv også ![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Forøvrig sier jeg som de andre og gjentar meg selv - det lønner seg å lese gjennom begge trådene, det er mye informasjon man ikke en gang tenker på å spørre om som er lagret her. Og som Dag Viking sier - når man kan få så billige billetter så er det greit å legge ned litt egeninnsats i å finne ut av tingene. (Man kan fort gå på en smell hvis man tror alt er greit og kun tar 10 minutter)
![]() |
#69 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
OSL -FRA (Biz)
FRA-INC (First) INC-NRT (Biz) NRT-ZHR (First) ZHR-OSL (Biz) Tok meg nøyaktig 13 minutter å booke hos US. Fantastisk hjelpsom person i andre enden. Kunne sikkert ha 'utnyttet' reiseruten bedre, men har begrenset med tid, så det får bli med dette denne gangen ![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vurderer å kjøre på med nytt kjøp og tur (selv om jeg allerede har en på lur i sep/okt)
Er det noen sjangs å få SQ 747 eller 773. Dette er vel de eneste som ikke er blocket, men uansett hvilken dato jeg ser på viser ANA 0 ledige. Er det kun FRA-SIN de bruker 747 på nå til dags?
#72 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
Last edited by ex_trd; 10-08-2011 at 13:08. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Litt ulik hjelp en får av US Airways, Jeg finner alltid ledige seter på ANAs webside, for så å ha alle detaljer klart når jeg ringer. Det har fungert smertefritt tidligere og gjort prosessen veldig rask. I dag møtte jeg en dame som absolutt skulle gjøre dette selv, nektet å høre på mitt forslag, ville bare notere til og fra, så skulle hun fikse dette alene. Vel, jeg får prøve igjen i morgen...
w |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvem hadde du kontakt med, "Liverpool" ev annet ? Spør alltid først ? Som tidlgere nevnt har jeg kun hatt topp kontakt med "Liverpool"....
|
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Amatør
|
![]()
Har bladd meg igjennom trådene om disse tilbudene, må si at det virkelig frister å slå til..har hatt profil hos US en god stund nå så det er ikke et problem.
Kommer isåfall til å reise alene da jeg ikke kjenner andre som kunne tenkt seg 4 - 5 dager i nord - Asia utpå høsten en gang. Har ekspertisen noen forslag på reisemål? Flott om flyplassen ligger nær byen etc. da jeg er en tilhenger av å gjøre ting billigst mulig men vil også prøve First! |
![]() |
![]() |
#78 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Amatør
|
![]()
Høres virkelig ikke dumt ut, får man bestilt en slik tur til 100.000 miles selv med annen returflyplass?
|
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Selv drar jeg og samboeren på F-tur i siste halvdel av oktober. Flyr LH via MUC til NRT. I Japan er planen i tillegg til Tokyo, å besøke Kyoto og Hiroshima. Shinkansen en vei og fly tilbake....og siden ANA vel har sagt Hiroshina er en av 2 desinasjoner 787 først skal brukes på så kan du jo gjette hva jeg kommer til å prøve på. Flyr så ANA til ICN, et par netter der, også hjem med OZ via FRA |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |