![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Kan noen bekrefte om dette er en gyldig rute hos Divided Miles: BGO – FRA – ICN (Stopover) ICN – HKG (Destinasjon) HKG – SIN (Stopover) SIN – FRA – BGO Koster denne turen 100000 eller 110000 poeng i first? Takk for hjelpen |
![]() |
![]() |
#45 |
Flysitter
|
![]()
Den koster 110k siden SIN er i South & Central Asia. Når det gjelder antall stopover så spørs det på agenten du snakker med. Mange sier det er bare en mens andre godtar en i hver retning
Last edited by jameson82; 09-08-2011 at 14:56. |
![]() |
![]() |
#46 |
Newcomer
|
![]()
Takk for raskt svar. Dersom vi ”bytter” Singapore med Tokyo, vil den komme innen 100000 da?
BGO – FRA – ICN (Stopover) ICN – NRT (Destinasjon) NRT – HKG (Stopover) HKG – FRA – BGO Er det "umulig" å finne ledige billetter i First for to? Jeg har søkt i ANA, og det virker som det er fullt mulig å finne first-billetter til de oppsatte reisemålene til en pax. |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Og du skal være heldig med konsuleneten du møter skal du få til to stopovers |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Newcomer
|
![]()
Hva ligger skattene og avgiftene på (omtrent)? Jeg leser noen som skriver 800 kr, mens andre betaler over 2000 kr.
Det beste hadde vært å få til 2 stopovers, men det går nok bra med en også. |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg ga rett i overkant av 500,- i avgifter for bestillinga under i signaturen min.
|
![]() |
![]() |
#50 |
Flysitter
|
![]()
Hvilken klasse reiser du i? Jeg ga 947 for signaturen min. C klasse.
|
![]() |
![]() |
#51 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
Måtte kaste meg på US Airways-karusellen jeg også.
Fant og booket en fin tur for to personer i F og satte den på hold. Men så kom smellen ved kjøp av poeng: Kjøpte først poeng til meg selv, det var inga problem siden kontoen min er flere måneder gammel. Prøvde så å gifte poeng til min samboer, som har konto fra i går. Da fikk jeg melding om at dette ikke var mulig. Etter min tolkning skulle dette være greit siden det var min konto som giftet miles: "Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles. " Men neida. Forslag til hva jeg kan gjøre? Er det mulig å få dem til å lempe på kravet om 12 dagers medlemskap, eller går det kanskje an å få utsatt hold? |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du kan ikke kjøpe 2 ganger på en konto under tilbudet, hvilket betyr du ikke kan gi bort eller dele. Med mindre du gir bort de du har kjøpt selv.....og da er du like langt
Så du får pent vente i 12 dager..... |
![]() |
![]() |
#53 |
Flysitter
|
![]()
Ifølge flyertalk er Russland nå i Nord-Asia. Må være lønnsomt og starte turen på F.eks SVO for da er det Nord-Asia first for 40k og Sør/sentral Asia for 80k
|
![]() |
![]() |
#54 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
Ifølge flyertalk skal det ikke være noe problem å først kjøpe poeng til egen konto og så gifte miles til en annen konto. Begge deler med full bonus.
http://www.flyertalk.com/forum/16882204-post31.html |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Last edited by Hypern; 09-08-2011 at 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Blir som en unge i godtebutikken når jeg leser her inne, vil og fly F
![]() Mine spørsmål, soom kanskje ligger i trådene blir da: 1. For å kjøpe miles hos US må jeg registrere meg som bonuskunde? Må/kan jeg gjøre det samme for å kjøpe til fruen? 2. Jeg vil gå for 100k tilbudet, hvordan ser jeg hvem og hvor jeg kan komme for disse poengene i F ( gjerne LH ). 3. Hvor lenge er disse poengene gyldige, og holder det f.eks å booke med bare å bruke poengene, untatt skatter og avgifter? Send gjerne en pm, er en ![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
2) expertflyer, KVS-tool eller medlem hos ANA ... så foreslås det også å sette av litt tid til å lese del en og to av denne tråden.
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
Flyglad
|
![]()
Kan Dividend Miles også benyttes på enveisbilletter med *A?
Last edited by SlidesArmed; 09-08-2011 at 21:08. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |