![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Asker melder om sol, litt vind, og behagelig tempratur. I dag får damen besøk av en venninne som hun ikke har sett på en del år. Jeg får vel trekke i matrosdressen, oppføre meg eksemplarisk, og varte opp damene med hvitvin, og hva annet de måtte ønske.
Med ønsker om den fortryllende søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Molde. Her henger skyene lavt så man får lite glede av utsikten fra seilet. Litt sightseeing i området før flyet går hjem fra KSU i ettermiddag. Satser på at SAS er i rute så man får slappet litt av på sofaen får man stikker på middag hos noen venner i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Trondheim
Junior starta dagen kl. 0700 idag og frokost,kaffe og tur er unnagjort.Nå sover han og pappa får litt forumtid ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - ferdig med frokost, så en runde med ingenting, så en litt tidlig lunsj. Nå står det mellom "ingenting" eller "minst mulig"...
Han en fin siste søndag i juli!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dagen kan ikke starte bedre enn med en svømmetur med bikkja. Ikkje verst. Tror det blir tidlig lunch nå, før man tar turen ned til bryggen igjen, for å gjøre ingenting.
Have a nice one!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk.
Da er det på tide å sule opp og komme seg avgårde fra hytta og få seg en dusj før det blir å komme seg i barneselskap / familieselskap. Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Stavanger. Brukte lørdagen til å komme ajour med klesvask og lignende etter fredagens hjemkomst fra Spania. Kofferten er tømt og har tatt en svipptur ned i kjelleren før den skal i bruk igjen på fredag. Da er det nemlig USA som står for tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag. Er usikker på om jeg skal stole på meg selv eller på værmeldingen i dag. Regn og torden? Ser knapt skyer". Nuvel, søndagsavisa er lyttet til, kaffe er drukket og egg er spist. Så da er man klar for en tradisjonell søndag uten noe som helst planer, kanskje utenom å jobbe litt på kvelden, om jeg får ånden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Sliten søndag fra Madla, da det igår var mye fysisk akrivitet, blant annet bære en tømmerstokk og 20l vankanne på løpetur + hinderløype, for å så få utdelt kompanibånd. Idag var det bare en liten time med fysisk aktivitet å man fikk sove helt til 0900. Ha en fortsatt fin søndag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Ahh .. endelig. Da blir det forflytning fra noen-og-tredve-og-klamt til -noen-og-tyve-og-friskt. Seattle og Bainbridge Island venter! Abflug med A319 om tre timer til Minnesota og derfra med en 757-300. Meldt fint vær hele uken, så dette skal bli knall! Får håpe Delta ikke finner på noe tull. Happy Flighting!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra LST ( jada, Lillestrøm int airport ).. Topp dag. Gjør som Discus.. Ingenting...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
Sukk, god ettermiddag fra et hotellrom i Bodø, hvor stemninga er lunken. Skulle vært på Lofot-sightseeing med et fantastisk småfly i dag. Også stiller jeg opp og spyr utenfor flyklubben. Helvetes faen, jeg er så skuffa at jeg ikke vet hva eller hvor jeg skal gjøre av meg. Får nesten lyst å grine, men trøster meg iallefall med at Lofoten ikke er så langt unna meg, og at det ikke er siste sjansen jeg får. (Prøver igjen i morgen?). Herregud så irriterende, surt, kjipt, frustrerende, leit, synd og alt som finnes av ord. Går og graver meg ned nå.
![]() ![]() ![]() Håper det kommer bilder fra den heldige forumisten som faktisk kom seg avgårde... Om han bare får kameraet mitt til å fungere da, glemte å sette ISO fra 1600 til 200, samt flytte menyvalget fra "M" til AUTO ![]() *popper ei cola og er forbanna på seg selv for sånt tull* ![]() Ha en bedre dag! Last edited by Polaris; 31-07-2011 at 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings, hjemme etter en lang busstur fra Danacup Hjørring. Redusert, men storfornøyd!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld fra Sliven, Bulgaria. Man kan trygt si det er varmt her. LH leverte utmerket paa fredag, og fikk faktisk samme fly og samme crew paa OSL - FRA og FRA - SOF!!
Ha en fin kveld videre alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
God ettermiddag igjen fra 11C på DL400. Snart i Minnesota. Har akkurat kost meg med Stabæks grusing av Start. Gogo Internet er fine greier.
Kort stopp på MSP før ferden går videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() God kveld fra hovedstaden. Stille og rolig dag etter gårsdagens begivenheter og påfølgende festligheter i broderns bryllup. Imorgen setter han og kona kursen mot Maldivene for å nyte hvetebrødsdagene. KLM i Y står på menyen :drunk Ha en fin kveld!
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Det ble en småøl, ja....
![]() Alt i rute. Er nå igang med siste etappe. Stinn brakke på begge flighter. Happy Flighting!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skulle google det firmaet der i går - en bar i Pattaya havnet lenger opp på listen over treff en internettleverandørfirmaet
![]() Ellers god søndag fra Maura. Gjort lite i helgen, annet enn å lufte Passaten en tur nå i kveld, og så ble det booket noen flybilletter på fredag. Storkantina på LHR skal til pers i desember ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra Krsand!
Her har man kommet seg hjem etter noen deilige dager på hytta. Dessverre må man på jobb i morgen, men satser på en tur på hytta igjen i morgen ettermiddag. God natt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |