Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyteknisk forum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 25-06-2011, 00:19   #9
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,518
Default Re: Forskjell på 737-serien

Quote:
Originally Posted by TOS View Post

Jeg mener å ha lest at winglets er tilgjengelige også for -400, men om noen har montert dette på vet jeg ikke.
Det er ikke sertifisert. Alaska vurderte å donere en maskin for sertifisering, men droppet det da oljeprisen gikk nedover sist.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
I serien pushback uhell. Germania 737 vs. ElAl 767. 0-1 til ElAl LN-AFG Småprat 1 31-03-2018 11:41
Minimum hastighet på B 737 og A 320 serien ATC-flyradar Flyteknisk forum 8 02-12-2017 13:27
Forskjeller på 737-serien (kundekoder) sukram Flyteknisk forum 29 05-01-2017 13:56
Boeing 737 familien - forskjell? MariVesela Flyteknisk forum 13 22-11-2014 17:13
Merker man forskjell på å være i en 737-300 og en 737-800 ? ArneAustenaa Småprat 10 27-09-2011 23:47


All times are GMT +2. The time now is 23:00.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.