![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Er ikke haleroret til NG en del større/høyere enn på classic'ene, eller er det bare noe jeg har drømt...? :-)
Jeg mener å ha lest at winglets er tilgjengelige også for -400, men om noen har montert dette på vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,517
|
![]()
Det er ikke sertifisert. Alaska vurderte å donere en maskin for sertifisering, men droppet det da oljeprisen gikk nedover sist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien pushback uhell. Germania 737 vs. ElAl 767. 0-1 til ElAl | LN-AFG | Småprat | 1 | 31-03-2018 11:41 |
Minimum hastighet på B 737 og A 320 serien | ATC-flyradar | Flyteknisk forum | 8 | 02-12-2017 13:27 |
Forskjeller på 737-serien (kundekoder) | sukram | Flyteknisk forum | 29 | 05-01-2017 13:56 |
Boeing 737 familien - forskjell? | MariVesela | Flyteknisk forum | 13 | 22-11-2014 17:13 |
Merker man forskjell på å være i en 737-300 og en 737-800 ? | ArneAustenaa | Småprat | 10 | 27-09-2011 23:47 |