Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-06-2011, 14:07   #1
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
Default Re: TAM (JJ) på vej til CPH?

Quote:
Originally Posted by jefi99 View Post
Olieindustrien boomer i Rio i øjeblikket, og den danske og især norske oliebranche ville kunne nyde godt af en Rio-rute.
Denne skjønte jeg ikke. Det kan jo umulig være pga den norske oljeindustrien at de ønsker å åpne en rute til CPH. Siden den norske oljeindustrien langt på vei holder til i Stavanger området, så er det jo ingen forskjell med en CPH rute i forhold til det de allerede har (AMS, FRA, LHR). Det er nok i så fall en rekke forhold totalt sett som gjør dette, der oljeindustrien totalt sett er en liten del av det.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 14:57   #2
NZ83
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2011
Posts: 71
Default Re: TAM (JJ) på vej til CPH?

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Denne skjønte jeg ikke. Det kan jo umulig være pga den norske oljeindustrien at de ønsker å åpne en rute til CPH. Siden den norske oljeindustrien langt på vei holder til i Stavanger området, så er det jo ingen forskjell med en CPH rute i forhold til det de allerede har (AMS, FRA, LHR). Det er nok i så fall en rekke forhold totalt sett som gjør dette, der oljeindustrien totalt sett er en liten del av det.
Snakket engang med en kar i KLM. Og han kunne nevne at SVG-AMS var en av KLMs beste ruter med høyt antall C-klasse reisende.

Men det blir en lang tur hvis den går non-stop. 13 timer?
NZ83 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 15:27   #3
jefi99
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2009
Location: USM/BKK/CPH
Posts: 1,812
Default Re: TAM (JJ) på vej til CPH?

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Denne skjønte jeg ikke. Det kan jo umulig være pga den norske oljeindustrien at de ønsker å åpne en rute til CPH. Siden den norske oljeindustrien langt på vei holder til i Stavanger området, så er det jo ingen forskjell med en CPH rute i forhold til det de allerede har (AMS, FRA, LHR). Det er nok i så fall en rekke forhold totalt sett som gjør dette, der oljeindustrien totalt sett er en liten del av det.
Ingen forskel? Det vil da netop bidrage til at dække den øgede efterspørgsel! SVG-CPH er i forvejen dækket pænt ind.
Men det handler jo ikke kun om Stavanger, men også om resten af Norden. Og i måske lige så høj grad den boomende brasilianske turisme! I disse måneder kan man nærmest ikke gå igennem København for brasilianere!

Quote:
Originally Posted by NZ83 View Post
Snakket engang med en kar i KLM. Og han kunne nevne at SVG-AMS var en av KLMs beste ruter med høyt antall C-klasse reisende.

Men det blir en lang tur hvis den går non-stop. 13 timer?
Jo, en CPH til GRU/GIG rute vil nok ligge på omkring 13 timer. På trods af oliesnakken, så tror jeg det er mest sandsynligt at ruten vil gå til GRU (hvis den kommer).
__________________
jefi99 is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
DK:Millionregning på vej til Norwegian sail4fun Flyforum 2 25-09-2012 14:02
Indenrigskabalen på vej til at gå op ValdaIsaksson Flyforum 3 07-06-2012 11:00
A340 nr. 12 på vej, åbner CPH-SFO og CPH-DEL TheDane Flyforum 207 20-08-2008 15:47
Lalandia på vej til BLL Jan Flyforum 1 04-01-2007 12:04
Erstatningskrav på vej til CPH Jan Flyforum 0 08-04-2005 12:43


All times are GMT +2. The time now is 10:48.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.