![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
Posts: 1,627
|
![]()
Da var en avtale med våres hyggelige naboer i sør på plass.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2008
Posts: 151
|
![]() Quote:
Etablering av camo første gang er slik jeg har forstått avhengig av flyets alder, eier historikk, teknisk tillstand osv Hvis flyet har en del år på baken og har vært registrert i flere land kan camo`n bli en dyr afære avhengig av historikk og hvordan dette er dokumentert osv Sporing og dokumentasjon kan være tidkrevende, penger ![]() Snakket med en fyr som har en maskin på 30 år, kjøpt ny i Norge med ryddig og dokumentert historikk. Camo godkjent med alt første året nærmere 60 tusen, og dette er ikke noe enkelt stående eksempel. Har hørt om flere! Hva prisen blir på påfølgende år vet jeg ikke men da kan jo dine DKK 4000,- være riktig avgift.
__________________
Mvh. "dypen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
Posts: 1,627
|
![]() Quote:
Er heller ikke spesielt imponert av motorflyseksjon sittt opplegg for CAMO. Ref flynytt der det fremkommer at det sansyneligvis holder med referanser til farikkens vedlikeholdsunderlag. Undersøker de ikke noe selv? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2008
Posts: 151
|
![]()
Masse arbeide som ikke var nødvendig, holder med en henvisning! Men flyeier belastes for arbeide! Bra at det er noe som går ned i pris for de som ikke er ferdige, men hva med de som har sluttført CAMO registrering?
__________________
Mvh. "dypen" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|