![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man igang med en av ukas morravakter
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften fra Chicago. Fiin sportsdag her i Chicago med seier baade til Liverpool og Blackhawks. Damen allerede hjemme i San Diego, snart bingetid her.. Paa tapetet denne uken staar dagstur til Omaha tirsdag, tur til Denver fredag, videre til Santa Ana etter jobb i Denver fredag for litt helgekos i varmen.
Ha en fin uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nederlaget til Man City var vigtigt i dag. Jeg har en middag på Kong Hans (max kr 5000) på spil. Hvem ender øverst i Premier League. Manchester City eller Tottenham. Og jeg har selvfølgelig Spurs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Full fart på kontoret før det e planer om sushi og sake i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da har man fått satt seg ned i stolen på jobb. Kaffekoppen er på pulten, så nå er det tid med en morgenoppdatering på forumet, før det er på tide å sette seg ned og ta fatt på mail og dagens arbeidsoppgaver! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var det regndag, evt. mandag. Store vannmengder vasker endelig bort snø og is, og me går forhåpentligvis våren i møte ![]() Ha ein flott dag alle saman! -btw: Brann - Rosenborg 2-1! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Jæren, nærmere bestemt Nærbø.
Her er det vel et par plussgrader og regn i lufta, så det nærmer seg vel vår, og da er det ikke lenge til lukta av vår kommer sigende her.. Så jeg skvetter avgårde til BGO med SK4188 i kvell, men først en dag med kontorarbeid oginformasjonsmøte før avreise til SVG. En god dag til dere alle!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö.
En tur til kiropraktor i dag med den dårlige ryg. Ellers gælder det planlægning af Mexico-turen om en måned. Overvejer lige nu denne routing: CPH-SK-ORD-UA-CUN-AC-YYZ-AC-CPH - men det kræver jo der et plads på flyene. Nogen her som har adgang til AC og UA bookingtal? Så hører jeg gerne på PM. (ORD-CUN 21APR, CUN-YYZ 7MAJ, YYZ-CPH 7MAJ+9MAJ) Ville gerne prøve AC og evt tage et kort stop i Toronto, men kniber det med pladsen, så går turen hjem nok via EWR med CO og SK over Atlanten... Rigtig god dag til alle ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her meldes det om gråvær men pluss 5 grader, og høyere skal det bli utover i uka. Kan vi endelig slå fast at våren er på vei? Eneste kontordag denne uka. Color Magic til Kiel i morgen, tilbake torsdag, en natt booket på Hotel Bristol før det blir Color Fantasy til Kiel fredag. Så sånn går nok den uka! Ha en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Ut i havet på en snarvisitt i dag, inn igjen i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansund. Fin tur fra Smøla med båten i morges, godvær her på kysten kan du si
![]() Dagen tilbringes på skole som vanlig, spansk as we speak. Gleder seg til helg allerede ![]() Ha æn hærlig dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Her har man vært oppe i snart 3 1/2 time allerede. Klesvask er igang og frokosten er unnagjort. Tar meg en tur til "Smak av Italia" senere idag og handler inn litt trøstemat etter gårsdagens smell. Det er ikke greit å sparke fotball når forsvar og keeper holder kveldsåpent i 90 minutter.
Skal stappe litt mer musikk i iPod'en også. Hørte jeg sørgemarsj av Chopin? ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er definitivt mandag morgen. Kvelden i går gikk ikke helt etter planen, Stabæk gikk på et mikroskopisk forsmedelig tap mot dette laget fra stasjonsbyen på romerike. Det positive er at etter dette kan det bare gå oppover. Dessuten lærer en seg å sette mer pris på seiere når de kommer. Får bare gratulere LSK med den knepne seieren. Gårsdagens opptur var at Brann slo hele norges. Dette gir en spennede kamp på Lerkendal om 2 uker.
Dagen i dag har heller ikke startet bra, fikk en skikkelig strekk i v. legg da jeg skulle snu meg i senga(ikke le) Leggen er derfor veldig smertefull, kan knapt stå på beinet. Heldig vis er det samme bein som ble brekt på torsdag, så krykkene stod allerede ved siden av sengen. Nå kan det bare bli bedre. Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Tja -hva skal en si. Vi tapte for et bedre lag ![]() Øse-pøsevær i bartebyen idag inkludert vind - så ikke akkurat deilig vårvær. Blir vel litt indretjeneste idag tenker jeg. Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra ytre Romsdal. Her har det striregnet på tvers i dag. Har nettopp skiftet klær, etter å ha vært våt fra innerst til ytterst etter endt arbeidsdag. Bare såvidt man kom seg hjem igjen, på grunn av fare for undergraving av veien litt inni vika her.
Det skal bli en rolig kveld! :-) Måtte alle her inne få en bra aften! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag fra solskinnet i sør. Trivelig helg på landet, men nå er det tilbake til hverdagen. Kan imidlertid trøste meg med at det kun er to uker til 'sprringbreak'.
Gårsdagens forestilling i Gymsalen på FBU var tung og svelge, men når man har et forsvar som neppe en gang ville stoppet småguttelaget til Høvik, er det ikke annet å vente ... Synd vi ikke fikk like god uttelling på målsjansene som det Lillestrøm fikk - da hadde man virkelig trengt kuleramme ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver